هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری 2 دیدار ادامه یافت که در مهمترین بازی تیم فوتبال تراکتورسازی برابر فولاد تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام 2 دیدار پیگیری شد.

**ملوان 2 - پدیده 2

ملوان در هفته شانزدهم ميزبان پديده بود که در نهايت دو تيم به تساوی رضايت دادند.

اشکان خورشیدی، محمد راهی و محسن رحیم پور داوران این دیدار بودند.

ترکیب ملوان:
ایمان صادقی، ابوالحسن جعفری، عزت الله پورغاز، احمد آهی، صادق محمدی(66 کنعانی)، سعید یوسف‌زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، صادق محرمی، جلال رافخایی و محسن یوسفی
سرمربی: اسلوبودان مسیلوویچ

ترکیب پدیده:
مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، میلان یوانوویچ، ایگور پراهیچ، رضا ناصحی، محمد نژاد مهدی(57 علی چوپانی)، زوران کنزوویچ، اکبر صادقی، میلاد غریبی، مهدی خیری(57 بهادر نسیم‌اف) و عباس محمد رضایی(63 کیوان امرایی)
سرمربی : علیرضا مرزبان

دقیقه 2: پدیده ای ها در محوطه جریمه صاحب توپ شدند و در حالی که مدافعان ملوان جا مانده بودند در نهایت توپ را به کرنر فرستادند و در ادامه ضربه کرنر پدیده ای ها را با ضربه پشت پا بازیکن این به ایمان صادقی رسید.

دقیقه 8: میلاد غریبی در گوشه محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و ضربه اش را دور از دست صادقی وارد دروازه این تیم کرد و پدیده را جلو انداخت.

دقیقه 9: در حالی که پدیده ای ها در شادی گل خود بودند، مازیار زارع توپ را به شکل چیپ برای عزیز معبودی فرستاد و سانتر این بازیکن را محسن یوسفی به زیبایی وارد دروازه پدیده کرد.

دقیقه 14: پژمان نوری که در میانه میدان برای ملوان به میدان می رفت ضربه راه دورش را به سمت دروازه پدیده شلیک کرد که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 16: بار دیگر سانتر صادق محمدی را محسن یوسفی تاثیر گذاشت که ضربه سر بازیکن ملوان را روشنگر به راحتی دفع کرد.

دقیقه 20: جلال رافخایی در گوشه محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و در حالی که یک مدافع برای او مزاحمت ایجاد کرده بود شوتش را با اختلاف به بیرون زد.

دقیقه 23: ابولحسن جعفری یک گل را برای ملوان خرید؛ مدافع ملوانی ها در حالی که ایمان صادقی از دروازه اش خارج شده بود ضربه مهاجم پدیده را از روی خط بیرون آورد.

دقیقه 24: شوت راه دور مهاجم ملوان را روشنگر از گوشه دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 29: پدیده که در این بازی قلب دفاع ملوان را نشانه گرفته بود بار دیگر از این منطقه صاحب توپ شد و میلادغریبی ضربه اش را به سمت انزلی چی ها روانه کرد که توپ بعد از برخورد با مدافع این تیم به کرنر رفت.

دقیقه 50: جلال رافخایی با نفوذ به محوطه جریمه پدیده و پاس رو به بیرون خود، محسن یوسفی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن دومین گل خود و ملوان را رقم بزند و تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه 70: پدیده ای ها که بعد از عقب افتادن از ملوان، فشارشان روی دروازه این تیم را افزایش داده بودند، روی ضربه سر نسیم اف ، ایمان صادقی را به زحمت انداختند که گلر ملوان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 73: کیوان امرایی درون محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و ضربه اش را به سمت دروازه صادقی زد که با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه 78: ملوان روی ضد حمله و توسط پژمان نوری صاحب توپ شد و پاسش را درون محوطه جریمه فرستاد و طی یک رفت و برگشت توپ به خود نوری رسید که ضربه اش بعد از برخورد با مدافع پدیده برگشت داده شد.

دقیقه 80: پدیده ای ها که بعد از عقب افتادن از ملوان حلقه محاصره شان را روی دروازه این تنگ کرده بودند در نهایت در دقیقه 81 توسط رضا ناصحی به گل رسیدند. سانتر از جناح راست پدیده ای ها با ضربه سر مهاجم این تیم گل تساوی را برای شاگردان مرزبان رقم زد.

**تراکتورسازی 2 - فولاد 3

فولاد با پيروزی مقابل تراکتورسازی در اهواز 28 امتيازی شد و در همسايگی تراکتور و پايين تر از نفت صدرنشين جای گرفت.

تورج حق وردی، حسین طالقانی، اسد حاج محمدی داوری این دیدار را برعهده داشتند.

ترکیب فولاد:
ارشاد یوسفی، حکیم نثاری، امید خالدی، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، مهدی بدرلو، بهمن کامل، اسماعیل شریفات(87 ایمان موسوی)، ساسان انصاری، الویس نانگ و علی سینا ربانی(86 رضا احمدی)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تراکتورسازی:
حامد لک (67 داوود نوشی صوفیانی)، مهرداد بایرامی، حبیب گردانی، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، شهریار شیروند، فریدبهزادی کریمی، پیمان کشاورز، محسن دلیر و ادینیو
سرمربی: رسول خطیبی

دقیقه 4: بدرلو بازیکن فولاد اشتباه کرد که نریمان جهان صاحب توپ شد و به ادینهو پاس داد که او پشت محوطه جریمه چرخید و گل زد.

دقیقه 10: اسماعیل شریفات به نانگ پاس داد که لک شوت او را به کرنر زد.

دقیقه 13: ساسان انصاری از سمت راست نفوذ کرد و شوت زد که با اشتباه مسلم حامد لک و دفع اشتباه او مهرداد جماعتی دروازه تیم فوتبال تراکتورسازی را باز کرد.

دقیقه 34: پاس در عمق شریفات به نانگ رسید و با ضربه روی پا توپ را درون دروازه جای داد.

دقیقه 41: خالدی در محوطه جریمه با ضربه سر به جماعتی پاس داد که این بازیکن توپ را از فاصله 6 قدم بیرون زد.

دقیقه 55: بهمن کامل پشت محوطه جریمه خطا کرد که داور برای تراکتور ضربه کاشته اعلام کرد. ادینهو با شوت سرکش گل زد.

دقیقه 60: خالدی توپ را ارسال کرد که مهرداد جماعتی روی سر لک ضربه سر زد و با اشتباه دوباره لک توپ وارد دروازه شد.

دقیقه 72: اسماعیل شریفات نفوذ کرد که نوشی صوفیانی در همین صحنه زمین خورد و شریفات دروازه خالی را گل نکرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، ملوان ، پدیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار