سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون اول رئیس جمهوری؛

کارخانه کنستانتره سنگ آهن اسدآباد بهره‌برداری شد

کارخانه تولید کنستانتره سنگ آهن اسدآباد روز سه شنبه با حضور'اسحاق جهانگیری' معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛  کارخانه تولید کنستانتره سنگ آهن اسدآباد روز سه شنبه با حضور'اسحاق جهانگیری' معاون اول رییس جمهوری بهره برداری شد.

مسعود بکایی فرماندار اسدآباد در حاشیه افتتاح این طرح گفت: این کارخانه توسط شرکت توسعه معدنی و صنعتی 'صبا نور' احداث شده است که محل اجرای این طرح در شهرستان اسدآباد و در اراضی روستای حسن آباد این شهرستان قرار دارد.

بکایی اظهار داشت: این شرکت در سال 88 با هدف راه اندازی یک واحد بزرگ تولید کنستانتره سنگ آهن در استان همدان به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: جواز تاسیس اولیه شرکت در تاریخ 14 تیرماه 1389 به ظرفیت 600 هزار تن کنستانتره سنگ آهن در سال از سوی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان همدان صادر شد.

بکایی سرمایه گذاری انجام شده درطرح را 450 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری ارزی طرح برای خرید ماشین آلات هفت میلیون یورو است.

وی با بیان اینکه مواد اولیه کارخانه از معادن باباعلی و گلالی با عیار 48 درصد تامین می شود افزود: این طرح زمینه اشتغال 400 نفر را فراهم می کند.

گفتنی است؛ 'اسحاق جهانگیری' معاون اول رییس جمهوری صبح سه شنبه به همراه وزرای صنعت معدن و تجارت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روز سه شنبه وارد همدان شدند.

معاون اول رییس جمهوری قرار است در سفر یکروزه خود دو طرح بزرگ صنعتی دیگر را افتتاح و در ادامه در شورای اداری استان همدان شرکت کند.

انتهای پیام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.