سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی: مسئولیت‌ها وظایف را سنگین کرده است

نائب رییس روئینگ آسیا گفت: انتخابات فدراسیون آسیایی ماه آینده برگزار خواهد شد.

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابتهای روئینگ بانوان امروز دوشنبه 17 آذر به کار خود پایان می‌دهد و از چهارشنبه این مسابقات برای آقایان شروع می‌شود همچنین این مسابقات پس از چهار سال مجدد راه‌اندازی شد.

وی افزود: اردوی تیم ملی روئینگ از 11 آذر شروع خواهد شد و مربی خارجی (لیو) هم برای همکاری بیشتر به تهران می‌آید و در اردو ورزشکاران روئینگ به کشور چین برای تمرینات بیشتر می‌روند.

مرادی در ادامه بیان داشت: اردوی آبهای آرام نیز در کشور پرتغال در ماه آینده تشکیل خواهد شد همچنین اردوی بانوان تیم ملی روئینگ در اسپانیا تشکیل خواهد شد.

نایب رییس روئینگ آسیا در ادامه اظهار داشت: اردوی زمستانی بانوان رشته روئینگ به مدت 15 روز در کشور اسپانیا خواهد بود و کسانی که شانس بیشتر برای المپیک دارند انتخاب و فدراسیون قایقرانی این افراد را اعزام خواهد کرد.

مرادی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه با تصویب کنفدراسیون آسیا ایران میزبانی رقابتهای کاپ 2 آسیا را از آن خود کرده است و در می 2015 میلادی مسابقات جهانی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی دختران در ترکیب 3 نفره به اندونزی اعزام شدند و 2 مدال ارزشمند نقره در تک نفره سبک وزن و سنگین وزن را از آن خود کردند.

مرادی بیان داشت: در سنگین وزن تک نفره روئینگ بانوان مهسا جاور مدال نقره و در سبک وزن تک نفره نازنین ملائی مدال نقره را از آن خود کرد.
وی در ادامه بیان داشت: ورزشکاران ما خود را بالا کشیدند و مدال نقره بگیرند که این باعث افتخار است.

وی در خصوص برنامه های فدراسیون آسیا گفت: برنامه‌های فدراسیون در سایت قرار می‌گیرد ولی ماه آینده در جلسه‌ای که در گوانجو برگزار می‌شود شرکت خواهم کرد زیرا اعضا و روسا جدید منصوب می‌شوند و روسای کمیته فنی معلوم خواهند شد.

وی در خصوص مسئولیتهای سنگین خود تصریح کرد: گرفتن میزبانی و حضور موثر در تصمیم گیریها مسئولیت سنگینی است و مشارکت در مدیریت و تعامل داشتن با سایر کشورها از دیگر مسئولیت های این رشته است.

نایب رییس روئینگ آسیا در ادامه یادآور شد: به دلیل شروع تابستان و ماه رمضان مقرر شد در سال آینده آبان ماه مسابقات آسیایی آغاز شود.

مرادی در ادامه یادآور شد: در مسابقاتی که هم اکنون برای انتخاب تیم ملی روئینگ بانوان برگزار شده است  به نفرات انتخاب شده با توجه به قرار گرفتن در صدر جدول برای مسابقات بعدی آماده خواهند  شد ولی افرادی که جزو مدال آوران این رشته هستند هم اکنون در اردوی خود در حال اجرای تمرینات هستند و بقیه ورزشکاران شانس خود را در این مسابقات امتحان خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.