سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامی: استعداد‌های شیرجه را ساماندهی می‌کنیم/ پتانسیل‌ خودنمایی در المپیک و جهان را داریم

محمود آرامی طی حکمی‌ از سوی محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو‌ به عنوان رئیس کمیته فنی شیرجه منصوب شد.

 محمود آرامی، رئیس کمیته فنی شیرجه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: هنوز نتوانستیم در خصوص برنامه‌هایمان به یک جمع بندی کلی برسیم اما تمامی سیاست‌ها در جهت ارتقا شیرجه اجرا خواهد شد.
 
وی گفت: تمامی افرادی که در گذشته در راس کار بودند زحمات زیادی برای رشد شیرجه در سطح کشور کشیدند و ما از این پس برای به ثمر رسیدن این زحمات برنامه‌های راهبردی خود را اجرا خواهیم کرد.
 
وی گفت: در نخستین گام در صدد برگزاری لیگ شیرجه خواهیم بود و سپس در نظر داریم جشنواره شیرجه را تحت عنوان جشنواره شیرجه کودکان غزه برگزار کنیم با توجه به این که امکانات تهران در شیرجه نسبت به دیگر شهرها حرفه‌ای‌تر است رقابت‌های پیش رو در تهران برگزار خواهیم کرد.
 
 رئیس کمیته شیرجه در ادامه ضمن اشاره به مشکلات سخت افزاری در رشته شیرجه خاطر نشان کرد: قول‌هایی در خصوص رفع مسائل سخت افزاری را از مسئولان فدراسیون گرفته‌ایم قرار است؛ نسبت به تهیه چندین دایو استاندارد و تجهیز استخر‌های شهرستان‌های فعال اقدامات لازم را انجام دهیم ما درصدد رفع این مشکل شهرستان‌ها هستیم تا نخبگان‌ کشور را سامان دهی کنیم.
 
آرامی وضعیت کنونی شیرجه کشور را رضایت بخش ارزیابی کرد و افزود: ما در شیرجه ایران پتانسیل‌های زیادی داریم که می‌‌توانند در صورت توجه و برنامه‌ریزی‌ در سطوح المپیک و جهان خود نمایی کنند،  البته این امر نیاز به ساماندهی دارد باید با برنامه ریزی حرفه ای شیرجه را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
 
 وی گفت: نیل به اهداف بلند مدت و حرفه ای در شیرجه کار سخت اما شدنی است ما در ایران مربیان حرفه ای و سطح بالایی داریم با برگزاری مسابقات نخبگان و استعدادهای شیرجه کشور را شناسایی خواهیم کرد و برای ارتقاء‌ سطح کار آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، رئیس ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.