سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر انجمن صنفی گاوداران:

یارانه 225 میلیارد تومانی دولت به دامداران هفته آینده پرداخت می‌شود

آقابابایی گفت: قرار است 225 میلیارد تومان یارانه دولت که به حساب جهاد کشاورزی واریز شده است با نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هفته آینده به دامداران پرداخت شود.

علی آقابابایی دبیر انجمن صنفی گاوداران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص به تعویق افتادن پرداخت یارانه اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی در حال تنظیم شیوه نامه‌ای است که با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این پرداخت‌ها به صورت استانی انجام شود.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات خرید تضمینی شیر در روزهای آینده نیز افزود: مقدمات دریافت خرید روزانه 20 میلیون شیر از تولیدکنندگان شیر و قرارداد با کارخانه‌ها نهایی شده تا این خرید تا زمان اجرایی شدن مصوبه‌ هزار و 440 تومانی توسط کارخانه‌ها ادامه یابد.

دبیر انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه در حال حاضر بازار شیر با مازاد تولید روبرو است تصریح کرد: تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی به دلیل همین مازاد تولید است که شیرخام باکیفیت را هزار و 250 تومان خریداری کرده و از اجرای مصوبه دولت سر باز می‌زنند.

آقابابایی در پایان یادآور شد: در حال حاضر مابه‌التفاوت پرداختی دولت به تولیدکنندگان شیر از 190 به 128 تومان کاهش یافته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.