سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابتهای انفرادی اپن فنلاند؛

صعود سه پینگ پنگ باز ایران به مرحله یک هشتم

رقابت های تنیس روی میز انفرادی مسابقات اپن بین المللی فنلاند در بخش انفرادی با صعود سه نماینده ایران به مرحله یک هشتم پیگیری شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مسابقات انفرادی  رقابتهای تنیس روی میز اپن فنلاند که به صورت حذفی در حال برگزاری است تا  مرحله یک هشتم نهایی ادامه یافت و طی آن 3 نماینده از 4 نماینده کشورمان به جمع 16 بازیکن برتر راه یافتند.
 
نوشاد عالمیان سید یک مسابقات با استراحت در مرحله اول ، با شکست حریفانی از فنلاند و بلغارستان به جمع 16 بازیکن برتر راه یافت. 
 
 نیما عالمیان نیز با استراحت در دور اول ، با غلبه بر حریفانی از سوئد و پوروتوریکو برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی  به مصاف فیلاتسوف از روسیه می رود .
 
افشین نوروزی دیگر نماینده کشورمان در این پیکارها نیز با پیروزی مقابل رقبای از کشورهای کلمبیا و سوئیس به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت . او برای صعود به مرحله بعد مقابل حریفی از روسیه قرار می گیرد .
 
پوریا عمرانی بازیکن جوان تیم ملی بزرگسالان در دور اول رقابت ها 4 بر 3 حریف روسی خود را شکست داد ولی در دور دوم 4 بر 2 مغلوب برگلوند از سوئد شد تا به جدول بازنده برود . عمرانی برای کسب رده های 33 تا 44 مقابل فرانسه خواهد ایستاد .
 
بیست و پنجمین دوره مسابقات اپن فنلاند دارای ضریب 3 رنکینگ جهانی است و 7 هزار یورو نیز جایزه نقدی دارد که به نفرات اول تا هشتم مسابقات انفرادی زنان و مردان تعلق می گیرد .  
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، نیما ، نوشاد ، افشین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.