سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چلسی‌ به بازیکنان کلیدی‌ وابسته نیست/ غیبت ماتیچ‌ آبی‌پوشان را ضعیف نمی‌کند

ژوزه‌ مورینیو‌ سرمربی چلسی آماده رویارویی مقابل تیم نیوکاسل است و تاکید دارد غیبت نماینا ماتیچ‌ هم مانند دیگو کاستان نمی‌توان موجب تضعیف تیم شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت،‌ تیم‌های چلسی‌ و نیوکاسل امروز در رقابت‌های لیگ برتر جزیره‌ به مصاف هم می‌روند اما ژوزه‌ مورینیو می‌داند بازی دشواری مقابل حریف و در ورزشگاه سنت جیمز پارک‌ خواهد داشت.
 
مورینیو‌ قبل از رویارویی با نیوکاسل گفت: اطمینان دارم آنان برای بازی مقابل چلسی‌ از جان مایه می‌‌گذارند این موضوع در مورد دیگر تیم‌های  لیگ برتری هم صدق می‌کند زیرا همه‌ می‌خواهند با تمام قدرت مقابل تیم صدرنشین جدول حاضر شوند.
 
لازم به ذکر است: از 9 بازی اخیر‌ که چلسی مقابل نیوکاسل‌ انجام داده فقط در دو مورد پیروز میدان بوده است و علاوه بر آن مورینیو‌ تاکنون در ورزشگاه سنت جیمز‌ پارک به پیروزی نرسیده پس حق دارد نگران بازی امشب مقابل نیوکاسل باشد.
 
مورینیو در ادامه افزود: بگذارید صادقانه بگویم، بازی دشواری در یک ورزشگاه دشوار پیش رو داریم. من قبلاً هم تجربه بازی در این ورزشگاه را داشته‌ام. آنان وقتی پیراهن چلسی را می‌بینند با تمام وجود مبارزه می‌کنند اما در مقابل دیگر تیمها به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار یک بازی دوستانه است!

این گزارش حاکیست، نیوکاسل در رقابت های این فصل تاکنون موفق به شکست منچستر سیتی، لیورپول و تاتنهام شده پس نمی‌توان قدرت آن را نادیده گرفت.

** چلسی با غیبت ماتیچ کنار می‌آید
 
ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی قصد دارد برروی بازیکنان کلیدی تیم تعصب داشته باشد و کاملاً به آنان وابسته باشد.
 
نمانیا ماتیچ ملی پوش صربستانی آبی‌پوشان هم مانند دیگو کاستا غایب دیدارمقابل نیوکاسل خواهد بود اما مورینیو معتقد است آنان به بازی خوب خود خواهند پرداخت.
 
مورینیو گفت: ماتیچ بازیکن بزرگی برای ما است اما تیم همواره به دیگر بازیکنانش هم اعتماد کامل داشته پس اجازه نمی‌دهیم غیبت او خللی در عملکرد چلسی بوجود آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: چلسی ، بازیکنان ، کلیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.