بازیکن باشگاه چلسی معتقد است تغییر زاویه دید چلسی این تیم را موفق کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاگردان خوزه مورینیو این فصل در 2 جبهه لیگ قهرمانان و لیگ پریمیر انگلیسی خوش درخشیدند به طوریکه هم اکنون این تیم با 6 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، اما سرمربی پرتغالی از شکست در هر مسابقه و از دست دادن هر امتیاز رنج می‌برد.  
 
اما با این وجود و تساوی آبی پوشان لندنی برابر ساندرلند در استادیوم سایت، گری کهیل مدافع چلسی دیدگاه متفاوتی دارد و تغییر نگرش چلسی را مثبت ارزیابی می‌کند.

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم ما سال گذشته تیم بسیار متفاوتی داشتیم، این مسئله شخصی نیست، اما از لحاظ زاویه دید و ذهنیت من فکر می‌کنم تا اندازه زیادی فرق کرده‌ایم. اما ما به خوبی با نظریات سرمربی انطباق یافته‌ایم و می‌توانیم به خوبی بازی کنیم. اما به هر حال برای هر تیمی بسیار سخت است که به شکل همیشگی و ایده آل خود دست یابد. اما ما به این تیم در سال گذشته نگاه می‌کنیم و هیچ فرقی نکرده است. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما بازی را از دست نداریم و با تمام سختی‌های که وجود داشت در این بازی موفق شدیم یک امتیاز موثر خارج از خانه را دریافت کنیم وبازهم با شش اختلاف در صدر بایستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کیهیل ، فوتبال ، چلسی ، مورینیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار