سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دبیر کل اتحادیه وکلای عرب:

ضرورت همپیمانی کشورهای عربی بر مبارزه با تروریسم در سوریه

معاون دبیر کل اتحادیه وکلای عرب بر ضرورت همپیمانی کشورهای عربی بر مبارزه با تروریسم در سوریه تحت رهبری نظام دمشق تاکید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،"سمیح خریس"، معاون دبیر کل اتحادیه وکلای عرب  درباره نقش خود به نمایندگی از هیئت اردنی در کنفرانس مبارزه با تروریسم در دمشق گفت:حضور هیئت‌های عربی منطقه‌ای و بین‌المللی در دمشق اعترافی آشکار به وجود تروریسم در سوریه است و این امر باید بر تصمیم‌های اتحادیه عرب و سازمان ملل تاثیرگذارد.
 
خریس با اشاره به ضرورت رفع تحریم‌های سوریه گفت: باید در قضیه مبارزه دولت سوریه با تروریسم به ائتلافی عربی دست یابیم به گونه‌ای که کشور سوریه با همسایگان خود در اردن و لبنان برای مبارزه با تروریسم به همپیمانی سیاسی، امنیتی و نظامی دست یابند.
 
معاون دبیر کل اتحادیه وکلای عرب تشکیل کمیته ویژه پیگیری ارتباط با مدوعین به کنفرانس مبارزه با تروریسم دمشق و مطلع کردن آنها به همه تحولات آتی در سوریه را نیز لازم برشمرد.
 
"شوکت عثمان امین" دبیر کل حزب دموکراتیک سوریه درباره حضور حزب متبوعش در کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم در دمشق گفت:در این کنفرانس همه کشورهای جهان از آنچه در سوریه روی می‌دهد سخن می‌گویند بنابراین بیش از هر کنفرانس دیگری، بین المللی است.
 
وی افزود: همه قدرت‌های بزرگ درباره تقسیم سوریه سخن می‌گویند و دولت سوریه کاملا با این مساله مخالف است.
 
عثمان امین اظهار داشت:برگزاری این گونه کنفرانس‌ها فضای خوبی برای آشتی‌های ملی از طریق دولت دمشق ایجاد می‌کند، بخصوص که نظام دمشق تجربه‌های زیادی در خصوص آشتی ملی در داخل سوریه دارد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که این گونه نشست‌ها با حضور همه احزاب داخلی سوریه دستکم یک بار در هر ماه برای بررسی واقعیت‌ها در این کشور برگزار شود و روسای احزاب طرح‌های خود در راستای منافع سوریه و ملتش ارائه بدهند.
انتهای پیام/ض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.