سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی به کار خود پایان داد

دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی با میزبانی کشور ایران و با حضور وزرای اطلاع رسانی و سفیران برخی از کشورهای اسلامی در تهران عصر امروز در هتل آزادی تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی با شعار "همگرایی رسانه‌ای برای ایجاد صلح و آرامش در جهان اسلام" دقایقی پیش به کار خود پایان داد.
 
در پایان این اجلاس "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از همکاری و مشارکت کشورهای اسلامی و دبیرخانه سازمان همکاری های اسلامی و تمامی دست اندرکاران این اجلاس قدردانی کرد و گفت: به طور مجموع مباحث مطرح شده در این اجلاس و قطعنامه های 9 گانه تصویب شده از سوی اعضای این دوره از اجلاس زمینه مناسبی برای مقابله با خشونت و افراطی گری و نشان دادن چهره واقعی اسلام در جوامع بشری است.
 
وی افزود: در شرایطی که دنیای اسلام از برخی مشکلات و مسایل رنج می برد امیدوارم با قطعنامه های تصویب شده در دهمین دروه اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی و با همکاری و همفکری با یکدیگر در حوزه رسانه ای بتوانیم به ایجاد صلح و آرامش در جوامع اسلامی  کمک کنیم.
 
جنتی گفت: برای میزبانی یازدهمین دوره برگزاری اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی دو پیشنهاد از سوی کشورهای تونس و آذربایجان به دبیر خانه این اجلاس اعلام شده است؛ که پس از بررسی نتیجه نهایی آن اعلام و کشور میزبان برای برگزاری دوره آینده اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/رس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.