سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی؛

سه فروند شناور تجاری و خدماتی در بندرعباس به بهره برداری رسید

همزمان با نخستین روز از شانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سه فروند شناور تجاری و خدماتی مجموعاً به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال در بندرعباس به بره برداری رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، عصر روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، ۲ فروند کشتی کانتینر بر یخچالی گناوه ۱۱ و ۱۲ با مجموع ظرفیت ۱۹۲ TEU کانتینر و قدرت مجموع موتور‌ها ۱۶۲۰ KW در مجتمع کشتی سازی فراساحل بندرعباس به بهره برداری رسید. 

این دو شناور هر یک به طول ۷۳ م‌تر، عرض ۱۲ متر و وارتفاع ساختمانی ۳. ۸ و سرعت ۱۲ گره دریایی و آبخور ۲. ۵ متر به دست متخصصان داخلی کشورمان و از محل تسهیلات وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی ساخته شده است. 

همچنین یک فروند لندینگ کرافت ۱۸۰۰ تنی به نام شروین مخصوص حمل بار بر روی عرشه حمل سوخت در مخازن به طول ۷۰ م‌تر، عرض ۱۵ م‌تر، ارتفاع ساختمانی ۳. ۸ متر و سرعت ۱۲ گره دریایی و آبخور ۲. ۸ متر در همین مجتمع کشتی سازی به بهره برداری رسید. 

این سه شناور هر کدام در مدت ۱۸ ماه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ساخته شده که در مسیر آب‌های خلیج فارس و دریای عمان جابجایی کالا را برعهده خواهند داشت./

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، صنایع ، دریایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.