سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسف وند: اگر با اختلاف شکستمان دهند، تکواندو کار نیستیم

بازیکن تیم بسکتبال هفت الماس قزوین گفت: اگر تیم هایی مثل پتروشیمی با اختلاف بالا ما را شکست دهند، این صحبت ها را در مورد ما مطرح نمی کنند. نمی دانم چرا کسی فیلم بازی را برای اطمینان نگاه نمی کند.

 محمد یوسف وند بازیکن تیم هفت الماس قزوین که در هفته هفتم سوپرلیگ بسکتبال بالاترین امتیاز دوران بازی خود را به دست آورد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما تمرینات پیش فصل خود را زود شروع کردیم و آمادگی بالایی داریم. امسال هم در ابتدای فصل اتفاقات بد خانوادگی برای من پیش آمد و به همین دلیل در چند بازی اول خودم نبودم. خوشبختانه شرایطم بهتر شده است و امیدوارم روز به روز پیشرفت کنم. 

حامد آفاق ملی پوش پتروشیمی بندرامام هفته قبل گفته بود که بازیکنان هفت الماس باید در لیگ تکواندو شرکت کنند. بازیکن هفت الماس پاسخ داد: اگر با اختلاف بالا ما را می بردند این حرف ها را نمی زدند. حالا چون بازی نزدیک شده است اینطور صحبت می کنند. اتفاقا ما با اشتباهات خودمان و برخی اتفاقات داوری باختیم. تیم پتروشیمی هم محکمتر بازی می کرد و منظورشان از تکواندو را نمی دانم.

چرا کسی فیلم بازی را نمی بیند؟

وی اضافه کرد: فیلم بازی وجود دارد و بهترین راه قضاوت، دیدن تمام صحنه های آن بازی است. طی 3 سال گذشته تیم های مقابل بحث تکواندو و مسائل دیگر را مقابل ما مطرح کرده اند اما نمی دانم چرا همه به حرف آنها گوش می دهند و کسی فیلم بازی را چک نمی کند. امسال به جز یک بازی تمام مسابقات ما پخش مستقیم داشته اند. داوران خطاهایی را از ما می گیرند که اصلا خطا نیستند.  
 
یوسف وند از کشیدن بازی با ثامن به وقت اضافه گفت: ما خودمان کم کاری کردیم چون از نظر مهره ای و تیمی بهتراز آنها بودیم. با توجه به غیبت بازیکنان اصلی مثل وحید اسلامی در پایان بازی حساس شد و با یک 3 امتیازی ما به وقت اضافه رفت.

مهرام و دانشگاه را شکست می دهیم

وی ادامه داد: در هر 3 باختی که تا به حال داشته ایم شرایط بردن را داشتیم. حتی بازی با مهرام هم در کوارتر آخر از دست رفت که بازیکنان حریف در حد NBA بازی می کردند. مطمئنا در نیم فصل دوم مهرام را در قزوین شکست می دهیم. امکان برد دوباره مقابل دانشگاه آزاد را هم داریم و تنها کارمان مقابل پتروشیمی در ماهشهر سخت است. امیدوارم در نهایت نسبت به سال قبل که پدیده لیگ بودیم، اوضاع بهتری در این فصل داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.