سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش از تشکیل دوباره تیم ملی بسکتبال بانوان؛

عیسائیان: شاید از ایران بروم و به تیم ملی نرسم

بازیکن تیم بسکتبال بانوان آرارات با ابراز خوشحالی از رفع ممنوعیت حجاب بانوان بسکتبالیست گفت: احتمال اینکه طی چند ماه آینده از ایران بروم، زیاد است و به این ترتیب شرایط همراهی تیم را نخواهم داشت.

تینا عیسائیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شانس حضور بانوان بسکتبالیست ایران در بازی های بین المللی اشاره کرد: خیلی خوشحالم که بعد از چند سال این اتفاق افتاد. همه بازیکنان بازی برای تیم ملی را دوست دارند و حتی تیم های بانوان هم از رفع ممنوعیت حجاب خوشحالند. امیدوارم با همکاری کرم زاده نایب رئیس بانوان یک اردوی برون مرزی هم داشته باشیم.

بازیکن آرارات هم مانند متشرعی سرمربی تیم فکر رفتن از ایران است و به همین دلیل احتمال از دست دادن شرایط حضور در تیم ملی برای وی وجود دارد. وی گفت: مدارک خود را ارسال کرده ام و احتمالا بیشتر از 5 یا 6 ماه در ایران نباشم اما اگر قرار بر ماندن باشد که برای تیم ملی هم بازی می کنم. نمی دانم در صورت رفتن از ایران شرایط بازی برای یک تیم خارجی را دارم یا نه اما احتمال تست دادنم وجود دارد.

بازیکنان ایرانی قدبلندند

عیسائیان در مورد تفاوت های تیم ملی بانوان ایران با تیم های دیگر تاکید کرد: از آنجایی که تیم های دیگر مدام در حال بازی و مسابقه هستند، تجربه بیشتری هم دارند اما ایران هم بازیکنان قد بلند و شرایط خوبی دارد و فکر می کنم در کنار هم به تیم خوبی تبدیل شویم. 

بازیکن تیم ملی بسکتبال ارامنه به اول شدن در بازی های ارامنه در ارمنستان اشاره کرد و گفت: سال قبل در تیم ملی ارامنه بازی های خوبی را انجام دادیم و به خصوص مقابل تیم آمریکا خوب بودیم. چند بازیکن از آن تیم در تیم ملی ایران هم حضور دارند و با کمک سایر بازیکنان مطمئنا شرایط خوبی برای تیم به وجود می آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تینا ، عیسائیان ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.