سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای؛

وزیر خارجه بحرین از مواضع ضد ایرانی خود عقب نشینی کرد

وزیر خارجه بحرین در بیانیه‌ای از مواضع ضد ایرانی خود که آنها را در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی بیان کرده بود، عقب‌نشینی کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از سایت وزارت خارجه بحرین :  "خالد بن احمد آل‌ خلیفه"، از اظهارات اخیر خود در مصاحبه با روزنامه انگلیسی "فایننشال تایمز" که در آن از اقدام کشورهای عرب خلیج فارس برای تشکیل فرماندهی نظامی مشترک برای مقابله با تهدید ایران خبر داده بود، عقب‌نشینی کرد.

در بیانیه وزارت خارجه بحرین آمده است که "خالد بن احمد آل خلیفه"، مدعی نشده است که کار فرماندهی نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس در راستای مبارزه با کشورهای منطقه است؛ این موضوعات به وزیران دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ارتباط پیدا می‌کند.

وزارت خارجه بحرین در بیانیه خود با اشاره به اینکه "خالد بن احمد آل خلیفه" در مصاحبه با روزنامه "فایننشال تایمز" مثال‌هایی در مورد چالش‌های امنیتی و منطقه‌ای که همکاری مشترک بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را می‌طلبد، زده بود، افزود: وزیر خارجه بحرین بر عزم لازم برای کار مشترک در راستای مقابله با خطراتی که امنیت کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را تهدید می‌کند، تاکید کرد.

 وزارت خارجه بحرین در بیانیه خود تاکید کرد پُر واضح است که وزیر خارجه بحرین در تلاش برای ورود به کار فرماندهی نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس نیست.


گفتنی است معاون عربی-آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان روز گذشته برخی سخنان منتسب به وزیر خارجه بحرین را فاقد ارزش پاسخگویی دانست.

انتهای پیام//
برچسب ها: بحرین ، خالد ، احمد ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.