سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمت زاده:

سعی می‌کنیم مذاکرات خودرو به نتایج مثبتی برسد/ دلیلی ندارد هرگونه مذاکره‌ای منتج به عقد قرارداد شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در توسعه روابط خود با کشورهای مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و سعی می‌کنیم مذکرات به نتایج مثبتی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا نعمت زاده در حاشیه دومین همایش بین المللی صنعت خودرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مذاکرات را انجام می دهیم و ادامه خواهیم داد، اظهار داشت: ضمن اینکه ایران در توسعه روابط خود با کشورهای مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و سعی می‌کنیم مذکرات به نتایج مثبتی دست پیدا کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ایران تمایل به همکاری با شرکای فرانسوی دارد اما ادامه این همکاری ها با توجه با شروط جدیدی است که در شورای سیاست گذاری خودرو تصویب شده است.

وی همچنین در حاشیه مذاکره با نمایندگان شرکت‌های فرانسوی حاضر در ایران گفت: هیچ دلیلی ندارد که هر گونه مذاکره‌ای با طرف‌های خارجی در خصوص صنعت خودرو و توسعه روابط منتج به عقد قرارداد شود. 

گفتنی است، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه دومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران با نمایندگان شرکت رنو و پژو مذاکرات کرد.

قرار است در این نشست خصوصی در مورد تولید محصولات رنو پژو در ایران و نحوه همکاری این شرکت با خودروسازان ایرانی مذاکره شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، پژو ، تولید ، رنو ، نعمت زاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.