سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک روز متفاوت با ورزشکاران،هنرمندان و خیرین در روز جهانی ایدز

مسابقه فوتبال چهارجانبه ای با حضور تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس،پیشکسوتان استقلال،ستارگان سینما و موسیقی و تیم مهرورزان پیشگیری در سالن ورزشی ساعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقه فوتبال چهارجانبه ای با حضور پیشکسوتان پرسپولیس،پیشکسوتان استقلال،ستارگان سینما و موسیقی و تیم مهرورزان پیشگیری در سالن ورزشی ساعی واقع در میدان سپاه تهران برگزار شد.
                                                                        
                
اولین مسابقه بین دو تیم پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان سینما و موسیقی برگزار شد که در نهایت پیشکسوتان پرسپولیس با نتیجه 6-4 پیروز شدند و در بازی دوم هم پیشکسوتان استقلال موفق شدند با نتیجه 2- 1 از سد مهرورزان پیشگیری عبور کنند.
            
               
از آنجا که هدف از اين گردهمايى حمايت از مبتلايان به ويروس HIV و خانواده هايشان بوده با پيشنهاد سرپرست تيم ها و موافقت مديريت موسسه مهرورزان  ديدار نهايى برگزار نشد و از هر چهار تیم به عنوان قهرمانان واقعی تجلیل به عمل آمد.
           
                
گفتنی است؛تنديس و لوحى يادبود به آقايان جعفرى،کشاورز،مهرانپور و قربانى به عنوان سرپرستان چهار تيم تقديم گرديد. تیم پیشکسوتان استقلال حاضر نشد روبان قرمز نماد بیماری ایدز  را به گردن بیندازد که این از حاشیه های این دیدار محسوب می شود.
شایان ذکر است؛"سیدضیا عربشاهی" از تیم پرسپولیس به عنوان سفیر سلامت موسسه مهرورزان معرفی شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.