سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان معاملات 9 اذر ماه؛

ریزش شاخص برای چهارمین روز متوالی/افت 1055 واحدی شاخص کل

یکشنبه 9 آذر درپایان معاملات تالار حافظ تعداد 571 هزار و 544 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 582 میلیون و 234 هزار ریال در 55 هزار و 161 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در پایان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود برای چهارمین روز متوالی امروز با 1055 واحد ریزش به ارتفاع 72 هزار و 189 واحدی سقوط کرد.
 
این در حالی است که کلیه نمادها روند منفی به خود گرفتند به طوری که در گروه بانکی‌ها، بانک ملت با روند منفی 3.75 واحدی، بانک صادرات ایران با روند منفی 3.7 واحدی به کار پایان دادند.
 
علاوه بر این در گروه خودرویی‌ها، پارس خودرو با کاهش 3.2 واحدی و ایران خودرو با کاهش 3.87 واحدی را تجربه کردند.
 
می‌توان گفت سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان روند کاهشی 3.8 واحدی، صنایع آذرآب روند کاهشی 3.1 واحدی و سرمایه‌گذاری صنعت نفت روند کاهشی 3.58 واحدی را به خود اختصاص دادند.
 
شایان ذکر است کلیه شاخص‌ها نیز روند منفی به خود گرفته‌اند به طوری که شاخص آزاد شناور با روند نزولی هزار و434 واحدی و شاخص بازار دوم با روند نزولی هزار و 596 واحدی بیشترین سقوط را تجربه کردند.
 
علاوه بر این شاخص صنعت با کاهش 757 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال تر با کاهش 40 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با  کاهش 60 واحدی، شاخص بازار اول با کاهش 850 واحدی به کار خود پایان دادند.
 
گفتنی است در معاملات امروز تالار بورس بازگشايي نمادهاي معاملاتي (ساربيل)، (حفارس)، بازگشايي نماد معاملاتي (پارسيانح)، بازگشايي نماد معاملاتي (غپينو)، بازگشايي نماد معاملاتي (خوساز)، اطلاعيه در خصوص حق تقدم استفاده نشده (پرديسح)، حراج مجدد نمادهاي معاملاتي (سهگمت)، (سيلام)، توقف نماد معاملاتي (غمارگ)، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي فوكا صورت گرفت.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، ارزش ، معاملات ، سهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.