سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم بسکتبال بانوان آرارات:

با همان قدرت زمان متشرعی برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی جدید تیم بسکتبال بانوان آرارات با اشاره به اینکه متشرعی سرمربی سابق تیم هنوز هم از راه دور تیم را همراهی می کند گفت: با همان قدرت به دنبال قهرمانی هستیم.

بهارک زرین قبا که با جدایی شایسته متشرعی سرمربیگری تیم بسکتبال بانوان آرارات را به دست گرفته است به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متشرعی تمام کارهای تیم را انجام داده و همراه با ما است. هر چند جای او خالی است اما همچنان همه جا تیم را همراهی می کند و بازیکنان از او انرژی زیادی می گیرند. 

وی ادامه داد: من همان روند متشرعی را ادامه می دهم. چند سال دستیار او بودم و تیم را به همان روش پیش می برم. ضمن اینکه با همان قدرت به دنبال قهرمانی هستیم. 

تیم آرارات در دور رفت مسابقات سوپرلیگ با اختلاف بیشتر از 20 امتیاز گاز تهران را شکست داده بود اما در دور برگشت از این تیم شکست خورد. زرین قبا تاکید کرد: گاز بازیکن ملی پوش دارد و تیم ضعیفی نیست. این مسائل در بازی بسکتبال پیش می آید. ما در کوارتر دوم و سوم با 20 امتیاز عقب افتادیم چون سرعت بازی تیم کمتر بود اما در کوارترهای آخر جبران کردیم. در هر حال این باخت هیچ تاثیری در اولی گروه نداشت.

وی با اشاره به اینکه باخت به گاز تهران اولین شکست فصل آرارات بود، اضافه کرد: ما بازی ها را جنگنده شروع کردیم و سعی می کنیم با همان جنگندگی ادامه دهیم.

گفتنی است مرحله مقدماتی سوپرلیگ بانوان با صدرنشینی آرارات و بندرعباس در دو گروه الف و ب پایان یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهارک ، زرین قبا ، آرارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.