سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کشف انواع البسه قاچاق به ارزش 770میلیون ریال در زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف هفت هزارو 702ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش تقریبی 770 میلیون ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان این مطلب گفت :در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این استان با ایجاد ایست بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی خودروهای عبوری را کنترل کردند.

جعفری افزود : ماموران انتظامی شهرستان طارم حین کنترل خودروهای عبوری از محور زنجان - طارم به دو دستگاه سواری پژو 405 و ال 90با استفاده از علایم هشدار دهند دستور ایست صادر کردند و راننده هر دو خودرو بدون توجه و با تغییر ناگهانی مسیر اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد : با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس خودروهای فراری پس از تعقیب و گریز کوتاه مدت در محور فرعی روستای مامالان متوقف و در بازرسی از خودروهای فوق یک هزار و 556 ثوب انواع البسه خارجی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد :ماموران پلیس آگاهی استان در همین راستا ماموران انتظامی حین بازرسی از خودروهای عبوری از اتوبان زنجان - قزوین به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و با علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف و در بازرسی از خودرو مذکور که به ظاهر حامل خرده بار و وسایل منزل بود دو هزار و 455 ثوب انواع البسه قاچاق که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

جعفری افزود:محموله ای سوم زمانی کشف شد که ماموران انتظامی خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو پراید و وانت مزدا مشکوک و پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی انجام شده موفق شدند سه هزار و 691 ثوب انواع البسه قاچاق را و ضبط کنند.

وی خاطر نشان کرد:در این خصوص پرونده تشکیل و کالاهای کشف شده و افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



انتهای پیام/ش


برچسب ها: کشف ، قاچاق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.