سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب دو کار‌شناس سازمان هواپیمایی کشوری برای نخستین بار به عنوان بازرسان ایکائو

مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری، از انتخاب دو نفر از کار‌شناسان این سازمان به عنوان بازرس ایکائو در حوزه امنیت هوانوردی خبر داد.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رحمت اله فیروزی‌پور اظهارداشت: در راستای انجام بازرسی از کشورهای عضو ایکائو مطابق با رویکرد جدید تحت عنوان پایش مستمر (continuous monitoring approach (CMA دوره‌ای در کشور بحرین با حضور اساتید ایکائو با هدف انتخاب افراد واجد شرایط به عنوان بازرس بین المللی در حوزه امنیت هوانوردی به منظور پایش فعالیتهای کشورهای عضو در حوزه یاد شده برگزار شد. 
 
وی افزود: در این دوره آقایان حسن خوشخو و سید امین می‌رجوادی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در دوره مذکور حضور یافتند که نهایتا موفق به اخذ گواهینامه مربوطه شدند.  
 
مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه انتخاب بازرسان ایکائو در حوزه امنیت هوانوردی از ایران برای اولین بار صورت گرفته، گفت: ایکائو به منظور حصول اطمینان از رعایت استانداردهای بین المللی در کشور‌های عضو، مبادرت به بازرسی‌های برنامه‌ای از کشور‌های عضو در حوزه ایمنی و امنیت در سالهای گذشته انجام داده که از ابتدای سال ۲۰۱۵ با رویکرد جدید که همانا پایش مستمر می‌باشد اقدام به این امر می‌کند.  
 
فیروزی‌پور تصریح کرد: بنابراین ایکائو تلاش می‌کند از تمام ظرفیت کشور‌ها جهت همکاری و مساعدت به ایکائو در راستای اهداف آن سازمان بین المللی استفاده کند و این امر می‌تواند فرصت مناسبی برای کار‌شناسان کشورمان جهت حضور در عرصه‌های بین المللی و کسب دانش و تجارب مفید باشد.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.