سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرسرتیپ عبدالرحیم موسوی تشریح کرد

قابلیت پروژه ثامن در جنگ الکترونیک و کنترل کلیه موشک‌ها/ تجهیز کلیه ناوچه‌های موشک‌انداز و ناوها به این پروژه

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز یکی از اهداف نیروی راهبردی دریایی با رونمایی از پروژه ثامن برآورده شده است و قابلیت کشف، رهگیری و درگیر بودن هدف از ویژگی‌های آن بوده و امروز نسبت به تهدیدات به روز هستیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیرسرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم رونمایی از محصولات سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نداجا که در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: امروز یکی از اهداف نیروی راهبردی دریایی با رونمایی از پروژه ثامن برآورده شده است و قابلیت کشف، رهگیری و درگیر بودن هدف از ویژگی‌های آن بوده و امروز نسبت به تهدیدات به روز هستیم.  

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به توانایی‌ها و قابلیت‌های پروژه ثامن تصریح کرد: این سامانه روی ناوچه و ناوشکن نصب می‌شود و با نصب این سامانه‌ها قابلیت عملیاتی آن به مراتب افزایش پیدا کرده و در محیط جنگ الکترونیک توانایی‌های بسیاری داشته و این نوید را می‌دهیم که نسبت به تهدیدات به روز هستیم.  
 
وی ادامه داد: یکی دیگر از برجستگی‌هایی که این پروژه دارد، این است که در کنترل کلیه موشک‌ها این سامانه نقش‌آفرینی کرده و باعث بهینه‌سازی در استفاده از این سیستم شده و کنترل و هماهنگی در این سیستم بیشتر خواهد بود.

امیر موسوی با اشاره به اهمیت سامانه‌های سطحی دریاپایه اظهار داشت: سامانه سطحی دریاپایه یعنی که این سامانه روی شناور نصب می‌شود و زمین‌پایه یعنی از روی زمین انجام می‌شود و این سامانه هم با اهداف سطحی و هم با اهداف دریایی درگیر می‌شود.  
 
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به قابلیت‌های رادار باند S و X تصریح کرد: این رادار‌ها در محیط جنگ الکترونیک به خوبی انجام وظیفه کرده و یک توانایی جدید هستند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه ناوچه‌های موشک‌انداز و ناوهای ما به پروژه ثامن تجهیز خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرمانده ، ارتش ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.