جانشين فرمانده کل ارتش گفت : وظيفه اصلي نيروي هوايي، دفاع از آسمان ايران اسلامي است و هر تجاوزي را با اقدامات تاکتيکي شناسايي و در صورت لزوم با آن مقابله مي کند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير سرتيپ عبدالرحيم موسوي در حاشيه صبحگاه مشترک نيروي هوايي ارتش در جمع خبرنگاران اظهارداشت : ملت ايران و نيروهاي مسلح به ويژه نيروي هوايي آمادگي کامل دارند تا از آرمان هاي انقلاب اسلامي و حدود و ثغور اين کشور دفاع کنند و به کساني که اشتباه کنند و کاري عليه اين نظام انجام دهند درس مناسب دهند.
وي اضافه کرد: در يکي دو سال اخير نحوه اقدام نيروي هوايي را در فرو نشاندن بعضي از هواپيماها که اشتباه کرده و مقررات را رعايت نکرده بودند ديديد و در دستگيري آن شرور معروف ديديد که نيروي هوايي کار خود را به موقع ، خيلي خوب و کامل انجام داد.
امير سرتيپ موسوي همچنين گفت : امروز و هر زمان ديگري اگر اتفاقي بيفتد که در حيطه نيروي هوايي ارتش باشد ، خلبانان شجاع ، گروه فرماندهي و پشتيباني کنندگان اين آمادگي را دارند که ماموريت خود را به نحو احسن انجام دهند.
وي با کليشه اي خواندن جمله "همه گزينه ها روي ميز است" از سوي سردمداران يک درصدي کاخ سفيد ، افزود: ملت بزرگ ايران و در پيشاپيش آنان نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي اثبات کرده اند که جنگ نديده نيستند ، از جنگ نمي ترسند و اين را در 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن در مقابل همه فشارها و تهديدها ثابت کرده اند و اگر روزي لازم باشد محکم تر از قبل ثابت خواهند کرد.
جانشين فرمانده کل ارتش گفت : اگر چه ممکن است حرکت ناوها و جولانشان در آب ها ، بعضي کشورها را تحت تاثير قرار دهد اما کشور ما اين اقدامات را بازيچه اي بيش نمي داند.
صبحگاه مشترک نيروي هوايي ارتش به مناسبت 19 بهمن روز بيعت همافران نيروي هوايي با امام خميني (ره) در فرماندهي آموزش هاي هوايي شهيد خضرايي برگزار و در آن از خانواده سرلشکر خلبان شهيد محمد رضا کرم و جمعي از بازنشستگان و پديدآورندگان 19 بهمن 1357 تقدير شد.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار