سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران عنوان کرد

واگذاری شرکت حمل ونقل دریایی به بخش تعاون در آینده نزدیک

کریمی گفت: طبق قانون در بحث واگذاری‌ها اولویت با تعاونی‌ها است و باید تشکل‌ها و هماهنگی‌هایی انجام دهیم که بتوانیم به این مهم دست یابیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سید محمد کریمی ، عضو هیئت مدیره اتاق تعاون مرکز ایران در یازدهمین نشست کمیسیون تخصصی حمل و نقل، گمرک و ترانزیت  که در اتاق تعاون مرکز برگزار شد گفت: واگذاری شرکتهای  دولتی به تعاونی ها با وجود تمام موانع و مشکلات در حال انجام است. 

وی با اشاره به تدوین بوده 94 و تدوین برنامه ششم توسعه گفت: با توجه به تدوین بودجه 94 در آینده و تدوین برنامه ششم توسعه، باید زمینه هایی فراهم شود تا موضوع واگذاری فعالیتها به بخش تعاونی در برنامه پنج ساله ششم توسعه نیز لحاظ شود و این روند همچنان ادامه داشته باشد.

عضو هیئت مدیره اتاق تعاون مرکز ایران با اشاره به موضوع واگذاری شرکت حمل ونقل دریایی به بخش تعاون گفت: دراین زمینه موضوعاتی مثل دریا، نفت کش و کشتی را پیش رو داریم و باید بتوانیم زمینه حضور بخش تعاون را در این بخشها نیز فراهم کنیم.

کریمی تصریح کرد:  طبق قانون در بحث واگذاری ها اولویت با تعاونی ها است و باید تشکل ها و هماهنگی هایی انجام دهیم که بتوانیم به این مهم دست یابیم چرا که دولت به تعاون اعتماد دارد.

عضو هیئت مدیره اتاق تعاون مرکز ایران اضافه کرد: بهتر است برای تحقق این امر شرکت های تعاونی در حوزه حمل و نقل در کنار یکدیگر قراربگیرند و یک شرکت بزرگ را شکل دهند.

این مقام مسئول در پایان گفت: در این زمینه برنامه ای داریم تا از کارشناسان و دانشگاهیان استفاده کنیم تا بر ظرفیت های تعاونی های حمل و نقل تقویت شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.