سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاكيد معاون استاندار بر حفظ پل تاريخي جاجرود/ تاسيس تصفيه خانه جاجرود براي كنترل پساب

نعمت الله تركي،معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران به پردیس سفر و از مناطق صنعتی، پروژه های عمرانی و مراکز درمانی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نعمت الله ترکی در ابتدای سفر خود ضمن بازدید از پل تاریخی جاجرود، عدم نظارت متولیان امر را موجب بین رفتن این بنای تاریخی دانست و خواستار اهتمام بیشتر مسئولان برای حفظ و حراست  از آثار باستانی شهرستان شد.
 
دبیر شورای برنامه ریزی استان تهران در ادامه از چند کارگاه تولیدی و صنعتی شهرستان بازدید  و با مدیران و برخی پرسنل این واحدها گفتگو کرد.
 
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران همچنین از محل احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرستان و پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری های بومهن و پردیس بازدید کرد و مسئولان شهرستان نیز مباحث مربوط به کمبود اعتبارات خود را مطرح کردند.
 
تركي سپس از محل ورود پساب مناطق صنعتی به رودخانه جاجرود بازدید کرد و دستورات لازم را برای احداث یک تصفیه خانه در کنار منبع فاضلاب موجود برای تصفیه این پساب ها صادر کرد.
 
وي در ادامه بازدید های خود از بیمارستان شفا که با مشارکت بخش خصوصی احداث و آماده بهره برداری است بازدید کرده و امکانات این مرکز را خوب توصیف کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.