سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار؛

محدودیت زمانی برای فیلم‌های كوتاه فیلم‌نامه‌های ارسالی ششمین جشنواره ملی "نماز و نیایش به روایت دوربین"

به دلیل توجه به هویت فیلم كوتاه و فاصله گرفتن از ساختارهای تلویزیونی و سینمایی در فیلم كوتاه، محدودیت زمانی 30 دقیقه‌ای برای فیلم‌های كوتاه و 15 دقیقه‌ای برای فیلم‌نامه‌های ارسالی در ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ بر اساس فراخوان ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین فیلم‌های كوتاه ارسالی به دبیرخانه جشنواره می‌توانند درخواست شركت در دو بخش آزاد و 110 ثانیه‌ای را داشته باشند. بخش آزاد فیلم كوتاه كه پذیرای قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی خواهد بود برای نخستین بار فیلم‌هایی با حداكثر زمان 30 دقیقه‌ای را بعد از طی مراحل انتخاب در بخش مسابقه جشنواره خواهد پذیرفت. این تصمیم به دلیل توجه بیشتر فیلم‌سازان به عناصر روایت و داستان‌پردازی در فیلم كوتاه و فاصله گرفتن از ساختارهای تلویزیونی و سینمایی اتخاذشده است.
 
گفتنی ست در همین راستا فیلم‌نامه‌های ارسالی نیز باید بر مبنای زمانی حداكثر 15 دقیقه‌ای نوشته‌شده باشند.
 
ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در سه بخش فیلم كوتاه، فیلم‌نامه و عكس از تاریخ 15 الی 18 دی‌ماه در شهر قم برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 8 آذرماه با مراجعه به سامانه اینترنتی انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس www.iycs.ir ثبت‌نام و به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر، خیابان نوزدهم، پلاك 9 ، كد پستی 1513915311 ارسال كنند.
 

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.