سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: پرسپولیس براثر دو حادثه برنده دربی 79 شد/ آبی‌پوشان تمرکزشان را از دست داده بودند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص برد پرسپولیس در دربی 79 گفت: این بازی بار فنی نداشت و پرسپولیس بر اثر دو حادثه و اتفاق دو گل را به ثمر رساند و برنده دربی 79 شد.

 رضا رجبی درباره عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال در دریافت گلها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مدافعان و دروازه‌بان اشتباهی مرتکب نشدند، پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت تیم استقلال به یکباره تمرکزش به هم ریخت و بازی را واگذارکرد و گرنه پرسپولیس از لحاظ فنی بالاتر نبود.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: موقعی که یک مهاجم قد کوتاه بین دو مدافع قد بلند می‌تواند ضربه سر بزند این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان استقلال تمرکزشان را از دست داده بودند.

رجبی درباره اینکه این نتیجه را پیش بینی کرده بود یا نه ، بیان کرد: پرسپولیسی‌ها خودشان هم باور نداشتند که بتوانند 2 گل به استقلال بزنند و به نوعی شوک زده هستند.

وی درباره شکسته شدن رکورد قلعه نویی بعد از هفت سال عنوان کرد: این موضوع مهمی نیست و پیش کشیدن این مسائل حساسیت‌های الکی و بی خود ایجاد می‌کند.

وی درباره شکسته شدن طلسم چهار تساوی بدون گل بیان کرد: به هر حال مردم متوجه شدند و حرفهایی  مطرح می‌شد که نتیجه دربی از قبل تعیین شده کذب محض است.

رجبی در پایان درباره تأثیر این باخت در روند بازیهای استقلال خاطر نشان کرد: هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد ما 5 سال پشت سر هم بردیم و هیچ اتفاقی نیافتاد الان هم به این صورت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی ، برنده ، حساسیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.