سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دربی:

نوری نقطه قوت تیم پرسپولیس است/ از کی‌روش بخاطر آماده‌سازی بازیکنان متشکرم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بدون شک بازیکنان ما پس از بازگشت از اردوی تیم ملی با روحیه و آماده برگشته بودند و من از کی‌روش متشکرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی در خصوص دربی 79 در نشست خبری پیش از بازی در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: به طور قطع بازی فردا یکی از مهم ترین بازی‌های لیگ خواهد بود و هر دو تیم تیم‌های بزرگی هستند و این بازی را همه ایرانی‌های سراسر کشور و سایر کشورها می‌بینند و امیدوارم که یک بازی باکیفیتی بوده و ما برنده بازی باشیم.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: هر دو تیم شرایط خاص خود را دارد و من دوست دارم برنده دربی، تیم استقلال باشد.
 
 وی در خصوص شرایط تیمش اذعان داشت: ما شرایط خوبی داریم بازیکنان تیم ما به شرایط بهتری برگشتند و ما در بازی با تراکتورسازی نشان دادیم که شرایط مطلوبی داریم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: از کی‌روش تشکر می‌کنم زیرا بازیکنان ما با شرایط بهتر به تیم برگشته‌اند و این کار مرا آسان کرده است.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه با پرداختن به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نقاط ضعف پرسپولیس را می‌شناسم با 6 بازیکن تمرین و کارهای تاکتیکی‌ را اجرا کرده‌ایم حتی نتوانسته‌ایم از امید‌ها استفاده کنیم و ما از جوان‌ها استفاده کرده و امیدواریم که سه امتیاز را کسب کنیم.
 
قلعه‌نویی بیان کرد: بحث ما فقط تیم است و بر سر یک بازیکن خاصی تکیه نکرده‌ایم، نقاط قوت ما تماشاگران ما هستند و همه انگیزه و انسجام تیم به خاطر شور و شوق این تماشاگران است.
 
 سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد نوری اضافه کرد: محمد نوری یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بوده که به نظر من نقاط قوت تیم پرسپولیس است و مزد بازی خوب خودش را با دعوت به تیم ملی گرفته است اگر ما بتوانیم ارتباط نوری با 50 متر روبرو را قطع کنیم تا حد زیادی پرسپولیس را از کار می‌اندازیم.
 
وی به دو هدف مهم پرداخت و تصریح کرد: ما در این بازی دو هدف داریم یکی اینکه نظم خط دفاعی و دوم رسیدن به گل اگر این دو هدف را دنبال کنیم برنده بازی می‌شویم.
 
قلعه‌نویی در پاسخ به سوال آیا در دربی خط دفاع اتوبوسی را به زمین می‌فرستید؟! تاکید کرد: ما هیچ وقت دفاعی بازی نکرده‌ایم خط حمله ما نشان قدرت ماست و ما دومین خط حمله لیگ را داریم، این مسائل به من نمی‌چسبد، بازیکن بزرگ تعیین کننده نتیجه است و ما در بازی فردا هجومی به میدان می‌رویم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در بازی فردا شاهد یک دیدار تماشاگر پسند باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، استقلال ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.