سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دی‌ماریا: مشکلات مالی مانع از پیوستن من به پاری‌سن ژرمن شد/ از ترک رئال پشیمان نشدم

مهاجم آرژانتینی منچستر یونایتد گفت: در آستانه پیوستن به پاری‌سن ژرمن بودم اما برخی مشکلات مالی مانع از این کار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، آنخل دی ماریا مهاجم سابق رئال مادرید در تمام طول تابستان مورد توجه باشگاه پاری‌سن ژرمن قرار داشت و با وجود علاقه شدید سران این باشگاه فرانسوی اما در نهایت انتقال دی ماریا به پاریس ممکن نشد و او با 60 میلیون پوند راهی اولدترافورد شد.

ماجرای کنار کشیدن پاری‌سن ژرمن از جمع متقاضیان خرید دی ماریا به تخلف این باشگاه از قوانین فلرپلی یوفا مربوط می‌شد زیرا پاری‌سن ژرمن به تازگی 50 میلیون یورو بابت خرید دیوید لوییز پرداخته بود و دیگر اجازه خرید بازیکنی گرانقیمت را نداشت.

دی ماریا در این باره گفت: وجود چنین مشکلات مالی موجب شد انتقال من به پاری‌سن ژرمن ممکن نشود در غیر اینصورت شخصا تمایل به تجربه فوتبال در فرانسه را داشتم.

*** از ترک رئال مادرید پشیمان نیستم

دی ماریا در بخش دیگری از سخنانش گفت: در فوتبال اتفاقات مختلفی به هنگام نقل و انتقالات روی می‌دهد و هیچ وقت به طور قطع نمی‌دانید مقصد نهایی شما کدام تیم خواهد بود.

باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب من بودند اما در نهایت این یونایتد بود که ناامید نشد و ثابت کرد واقعا من را می‌خواهد هرگز از ترک باشگاه رئال مادرید پشیمان نشدم من از حضور در اولدترافورد بسیار راضی و خوشحال هستم اینجا در انگلیس سبک متفاوتی از فوتبال را تجربه می‌کنم که در اسپانیا آن را ندیده بودم همراه با رئال مادرید به همه افتخاراتی که مایل بودم دست یافتم، قهرمانی در لالیگا،‌ چمپیونز لیگ و ...

حالا نوبت به لیگ برتر انگلیس رسیده است کسی خبر ندارد شاید در آینده فرصتی بدست آید تا حضور در فوتبال فرانسه را هم تجربه کنم من هنوز جوان هستم و فرصت‌های زیادی برای بازی در تیم‌های مختلف دارم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.