سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد:

وحید اسلامی و داور گرگانی بهترین نفرات هفت الماس بودند

سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بعد از اولین شکست تیمش در فصل جدید لیگ گفت: وحید اسلامی به همراه داور گرگانی مسابقه بهترین های تیم حریف به شمار می رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم هفت الماس قزوین بعد از شکست هفته قبل این تیم مقابل نفت آبادان، داوری مسابقه را عامل باخت تیمش عنوان کرد و با همین جملات هم در آستانه دعوت به کمیته انضباطی قرار گرفت.

اوضاع در این هفته برعکس شد و تیم هفت الماس عصر امروز 29 آبان با اختلاف یک امتیاز دانشگاه آزاد را شکست داد تا این بار حریف از قضاوت داوران شاکی باشد.

هادی عامری سرپرست دانشگاه آزاد با اعتراض به قضاوت داوران به خصوص داور اهل گرگان در این مسابقه تاکید کرد: وحید اسلامی به همراه داور گرگانی بهترین عملکرد را برای تیم هفت الماس داشتند.

عامری در مورد توقف بازی هم توضیح داد: در حالی که 5 ثانیه به پایان بازی مانده بود، اسکوربورد سالن را خاموش کردند و این جریان حدود 4 تا 5 دقیقه طول کشید تا تیم ما هم از فضای گلزنی خارج شود.

سرپرست دانشگاه آزاد همچنین به رفتار روز قبل قزوینی ها هم شکایت داشت و گفت: روز قبل به ما سالن تمرین هم در قزوین ندادند تا تیم بدون انجام هیچ تمرینی وارد بازی امروز شود. دلیل این کار را هم آماده نبودن سالن مسابقه عنوان کردند.

گفتنی است تیم هفت الماس قزوین در این دیدار با نتیجه 72 بر 71 برنده شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۲:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۳
دوستان روز قبل بازی به اتفاق رییس کمیته مسابقات فدراسیون و ناظر در سالن حضور پیدا کردند و دیدند که کارگران در حال مرمت سالن بودن و تیم هفت الماس هم تمرین نداشت/ تابلو به دلیل پایان شارژ کیبورد دستگاه ١دقیقه خاموش شد و تنها ٢ ثانیه تا پایان بازی وقت مانده بود این اتفاقات در فینال ایران و فیلیپین هم افتاد و طبیعی است
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
چرا داور همیشه گنا کار؟