تیم بسکتبال دانشگاه آزاد علاوه بر جذب آرن داودی و روزبه ارغوان به عنوان سهمیه ملی، جواد داوری کاپیتان فولاد ماهان را نیز به ترکیب فصل جدید اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد ترکیب فصل جدید خود را با جذب چند بازیکن شاغل در اصفهان تکمیل کرد.

دانشگاه آزاد در فصل جدید آرن داودی و روزبه ارغوان را به عنوان سهمیه ملی جذب کرده است و محمد حسن زاده هم به عنوان سومین بازیکن سهمیه ملی در تهران ماند.

جواد داوری کاپیتان فصل قبل فولاد ماهان در کنار رضا لطفی بازیکن سابق ذوب آهن اصفهان نیز خریدهای دیگر دانشگاه آزاد از تیم های منحل شده ی اصفهانی هستند.

رسول مظفری، حسین رحمتی و محمد شهریان نیز به ترکیب تیم تهرانی اضافه شده اند و حامد حسین زاده و اشکان خلیل نژاد هم از فصل قبل در دانشگاه مانده اند.

گفتنی است پویا تاجیک و بابک نظافت دو بازیکن با تجربه سال قبل دانشگاه آزاد به تیم شهرداری گرگان پیوسته اند و کرم احمدیان ضلع سوم با تجربه های دانشگاه نیز در ترکیب امسال حضور ندارد.

تغییرات در کادر فنی

گفتنی است باشگاه پتروشیمی به طور رسمی برای جذب محمد جمشیدی یکی دیگر از بازیکنان فصل قبل دانشگاه درخواست داده است و با توجه به پر شدن سهمیه های ملی دانشگاه، جدایی این بازیکن حتمی به نظر می رسد.

گفتنی است کامران جمشیدوند که تا چند سال قبل در سوپرلیگ بسکتبال بازی می کرد امسال به جای محمد عابدینی به ترکیب کادر فنی دانشگاه آزاد اضافه شده است و حسن لاچینی هم به عنوان بدنسازی با تیم همکاری می کند.

دانشگاه آزاد که از سال قبل مجوز بازی در سالن اختصاصی را گرفته بود، یک اسکوربورد جدید در این سالن نصب کرده و جایگاه وی آی پی نیز بزرگتر شده است.

هدف رسیدن به فینال

هادی عامری سرپرست دانشگاه آزاد با تایید این مطلب که ترکیب دانشگاه آزاد برای فصل جدید بسته شده است، گفت: رتبه دانشگاه آزاد در سوپرلیگ بسکتبال هر سال بهتر شده است. امسال هم تیم را با هدف رسیدن به فینال هر دو لیگ ملی و حرفه ای بسته ایم. دادکان مدیرعامل باشگاه هم لطف زیادی به تیم بسکتبال داشته و کمک زیادی به ما کرد.

تکمیل ترکیب مهرام

تیم بسکتبال مهرام که در سایت اختصاصی خود درج کرده است: "مهرام، تیمی که کار دو ماهه را در پنج روز تمام کرد" امسال با بازیکنان اصلی سال قبل خود به توافق رسید و مهدی اسماعیلی، مهراد آتشی، مهیار مهر و وحید دلیرزهان را به ترکیب فصل جدید خود اضافه کرد.

مهرامی ها اوشین ساهاکیان، سعید داورپناه، محمد اوجاقی، موسی نبی پور، سجاد مشایخی، فرید اصلانی، آرمان زنگنه و نوید رضایی فر را از فصل قبل حفظ کرده اند و امیر صدیقی هم بعد از یک سال سربازی به ترکیب این تیم بازگشته است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.