سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سه ماه گذشته صورت پذيرفت

رفع تصرف بيش از 45 هزار متر مربع از اراضي ملي در خراسان رضوي

رئيس اداره شناسايي و حفاظت از اراضي خراسان رضوي از رفع تصرف 47 هزار 250 متر مربع از اراضي ملي در سطح استان خراسان رضوي خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، محسن كرماني با بيان اين مطلب گفت : رفع تصرف اين ميزان اراضي ملي در قالب 13 فقره پرونده مربوط به تصرف اراضي ملي در مناطق مختلف استان بوده است.
 
وي افزود: اين ميزان اراضي ملي توسط برخي سودجويان حصاركشي و فنس كشي شده بود كه با همكاري مردم و اطلاع اداره شناسايي و حفاظت از اراضي اين استان اين اراضي و منابع ملي از تصاحب كنندگان باز پس گرفته شد.
 
رئيس اداره شناسايي و حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي همكاري و تعامل دستگاه قضايي و دادستان استان را در زمينه مبارزه با سودجويان و تصرف اراضي ملي مثبت دانست و اظهار كرد: اداره شناسايي و حفاظت از اراضي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي نيز با قاطعيت در اين راستا عمل خواهد كرد.
 
وي يادآوري: حفاظت و صيانت از منابع ملي موضوعي است كه همه بايد به آن توجه داشته باشند و از تمامي امكانات و اختيارات قانوني به منظور عمل به اين مهم استفاده كنند.
 
كرماني در سال‌هاي اخير با اقدامات قاطع خود در برابر تصرف اراضي ملي ثابت كرده كه در راستاي صيانت از بيت‌المال با هيچ كس تعارف ندارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رفع ، تصرف ، اراضی ، خراسان ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.