سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعیل پور درآلمان زیر تیغ جراحی می رود

مسعود اسماعیل پور دارنده دو مدال نقره و برنز جهان در کشور آلمان زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،مسعود اسماعیل پور با تائید این خبر افزود:در فینال مسابقات جهانی 2014 ازبکستان مقابل علی‌‌اف آذربایجانی از ناحیه داخلی زانو به شدت دچار آسیب دیدگی شدم اما از آنجایی که به رسول خادم قول داده بودم در بازی های آسیایی کشتی خواهم گرفت با همان مصدومیت در این رقابت ها هم به میدان رفتم که خوشبختانه به مدال طلا نیز رسیدم.

وی تصریح کرد:پس از بازگشت از بازی های آسیایی بلافاصله مراحل درمانم را در ایران دنبال کردم که در نهایت با نظر کادر پزشکی قرار شد که زانویم عمل شود اما از آنجایی که اگر عمل جراحی به صورت باز انجام شود زمان بهبودی طولانی تر خواهد شد توسط یکی از دوستان فیلم کشتی فینالم در مسابقات جهانی برای یکی پزشکان در آلمان به نمایش درآمد و وی قول داده بدون پارگی زانو و به صورت لیزری به بهترین شکل ممکن با دوره درمانی کوتاه عمل را انجام دهد.

اسماعیل پور اضافه کرد:قرار است روز 28 نوامبر(7 آذرماه)راهی کشور آلمان شوم تا عمل جراحی روی زانویم انجام شود که امیدوارم با دعای خیر مردم که همواره به من محبت داشتند مراحل درمانم به خوبی طی شود.

وی در خاتمه عنوان کرد:اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان سال جاری کم کم تمرینات کشتی را آغار خواهم کرد و با همه وجود تلاش می کنم در سال 2015 میلادی ضمن کسب سهمیه المپیک برزیل مدال طلای جهان را نیز به دست آورم .


برچسب ها: کشتی ، آزاد ، جهانی ، آلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.