ملی پوش وزن 61 کیلو گرم کشتی آزاد گفت: طلای بازی های آسیایی باعث شد که دیگر به شکست در رقابت فینال مسابقات جهانی فکر نکنم.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پس از شکست ناباورانه با آن شرایطی که در فینال مسابقات جهانی 2014 ازبکستان داشتم و به مدال نقره رسیدم لحظه ای  نبود که به این موضوع فکر نکنم.
 
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد:به هر حال برای من که به دنبال مدال طلای جهان بودم شکست در رقابت فینال خیلی سخت بود،در هر صورت به دنبال فرصتی بودم تا این ناکامی را جبران کنم،شاید مدال طلای بازی های آسیایی ارزش کمتری نسبت به رقابتهای جهانی را داشته باشد اما برای همین کافی که دل مردم عزیزم شاد شد.
 
وی درباره سطح مسابقات بازی های آسیایی نیز اظهار داشت:در هر صورت این تورنمنت هم در حد و اندازه های خودش در سطح مطلوبی برگزار شد؛حضور عنوانداران جهان و المپیک گواه این موضوع است.
 
اسماعیل پور در خاتمه خاطرنشان کرد: به نظر من رحیمی  و حسین خانی با بد شانسی از دور رقابت ها کنار رفتند،شک نکند آنها یک سر و گردن از حریفانشان بالاتر بودند وشانس کسب مدال را داشتند در هر صورت قسمتشان نبود،به هر حال کسب 4 مدال طلا و یک نقره توسط کشتی گیران آزاد کار نشان از عملکرد قابل قبول این رشته دارد وامیدورام بچه های فرنگی نیز با کسب مدال های خوشرنگ بار دیگر اقتدار ورزش اول کشور را به رخ همگان بکشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار