سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی بازدید هیئت دانشگاهی اسپانیا از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران؛

زیر ساخت‌های تجهیزاتی و فناوری مورد شگفتی مسئولین دانشگاه اسپانیا شد

طی بازدید هیئتی بلند پایه از دانشگاههای اسپانیا از سازمان پ‍ژوهشهای علمی و صنعتی ایران ، زیر ساخت های تجهیزاتی و فناوری این سازمان مورد شکفتی و تحسین مسئولان این دانشگاه شد.

اکبری رییس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت : هیئتی 4 نفره به سرپرستی پرفسور آلوارا اسكرآ بیانو، معاون بخش بین المللی دانشگاه كارلوس سوم و رئیس گروه ائتلاف 4 دانشگاه (Alliance 4 Universities) به همراهی معاونان بین المللی دانشگاههای بارسلونا مادرید و یمپئوفابر (Pompeu Faber) كه در راستای گسترش روابط علمی با ایران در تهران به سر می برند از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران بازدید به عمل آوردند.  
   
وی افزود : در جلسه مشتركی که به همین منظور با مسئولین سازمان و هیئت اسپانیایی تشکیل شد، ظرفیت ها و زمینه های همكاری مشترك بررسی شد.  

همچنین در ادامه این نشست مدیران ارشد دانشگاه‌های منتخب اسپانیا نیز ضمن معرفی دانشگاه خود به بحث در مورد زمینه های فعالیت مشترك پرداختند.  
و هیئت اسپانیایی، از دستاوردهای علمی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در نمایشگاه منظر سازمان بازدید نمودند.  

اکبری تصریح کرد : فعالیت‌های علمی و زیر ساخت‌های تجهیزاتی و فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مورد شگفتی و تحسین مسئولین دانشگاهی اسپانیا قرار گرفت.



انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.