سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

برگزاری منظم لیگ هندبال در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: برای حرفه‌ای شدن و پیشرفت باید به فکر برگزاری منظم لیگ استانی در رشته هندبال باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمود محمودی‌نیا در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان کرمان اظهار کرد: همه افرادی که برای حضور در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال در اداره ورزش و جوانان جمع شده‌اند می‌دانند، اتحاد و همدلی می‌تواند در کنار مدیریت و برنامه‌ریزی وضعیت هندبال را در کرمان دگرگون کند.

وی افزود: حضور باژیان در راس هیئت هندبال یک فرصت ایده‌آل برای اهالی هندبال است، وی با توجه به مسئولیتی که عهده‌دار است می‌تواند با همدلی و همراهی اهالی خانواده هندبال دغدغه‌های ورزشکاران این رشته را برطرف کند و حداقل برای مدت چهار سال وضعیت هندبال را سر و سامان دهد.

محمودی‌نیا با اشاره به حضور رشته هندبال در برنامه‌های توسعه‌ای ورزش استان و طرح مثلث توسعه ورزش گفت: حضور هندبال در بین برنامه‌های این رشته یک امتیاز ویژه برای این رشته محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: قطعا با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته می‌توان برای توسعه هندبال در سطح استان کرمان و المپیاد ورزشی کرمانیان در سال 94 توجه ویژه‌ای به هندبال داشت‌.

محمودی‌نیا برگزاری لیگ هندبال استان کرمان را سکوی پرتابی برای پیشرفت جوانان علاقه‌مند به هندبال دانست و بیان کرد: برای حرفه‌ای شدن و پیشرفت باید به فکر برگزاری لیگ منظم استانی در رشته هندبال باشیم.

وی یکی از ارکان تحول را مدیران دانست و افزود: برنامه‌ریزی برای ایجاد تحول می‌تواند توانمندی یک مدیر و کارایی او را به بهترین شکل نشان دهد‌.


انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، هندبال ، مدیر ، حرفه ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.