روز گذشته اولین تمرین ملی پوشان امید که برای برگزاری اردو و 2 بازی تدارکاتی به قطر اعزام شده اند در آکادمی باشگاه الاهلی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی پوشان امید ایران ساعت 11 صبح روز گذشته (21 آبانماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد قطر ترک کردند و ساعت 12:20 (به وقت محلی) وارد دوحه شدند.

بازیکنان پس از ورود به قطرعکس یادگاری گرفتند و بلافاصله پس از رسیدن به هتل محل اقامت، برای صرف نهار به رستوران هتل رفتند. همچنین حبیب کاشانی، محمد خاکپور، محمد رسایی و حسین اخوت در این اردو کارهای اجرایی تیم را پیگیری و زیر نظر دارند.

بازیکنان تمیم ملی امید پس از استراحت نخستین تمرین خود را ساعت 17:30 (به وقت محلی) در آکادمی باشگاه الاهلی برگزار کردند که وضعیت چمن و هوای این آکادمی بسیار مطلوب بوده است.

ملی پوشان ابتدا به دور زمین دویدند و بدنهای خود را گرم کردند و در قسمت بعدی تمرین به بازی هندبال پرداختند که شور و نشاط بازیکنان در این تمرین بسیار مشهود بود. در قسمت بعدی تمرین بازیکنان به انجام فوتبال در یک نیمه از زمین بازی پرداختند و طی آن هومن افاضلی نکاتی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

تمرین ملی پوشان 75 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان بعد از سرد کردن به هتل محل اقامت خود بازگشتند.

در جلسه تمرینی امروز  کادرفنی با حضور بازیکنان به آنالیز بازی های الاهلی قطر (اولین حریف تیم ایران در اردوی قطر) خواهند پرداخت.

























انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار