سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش سامبو:

ناداوری، مدال طلای ما را به نقره و برنز تبدیل کرد

کریمیان گفت: سامبو در اولین جدالش در چهارمین دوره رقابت‌های ساحلی 2014 تایلند صاحب 2 سکو شد که اگر قضاوت‌های ناعادلانه نبود لایق قهرمانی بودیم.

احسان کریمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات آسیایی سامبو 2014 تایلند اذعان داشت: در چهارمین دوره رقابت‌های آسیایی ساحلی 2014 ، رشته سامبو برای نخستین بار حضور داشت و در اولین جدالش نیز صاحب 2 سکو از سوی من و برادرم احسان کریمیان شد.

وی ادامه داد: سطح رقابت ها بسیار بالا بود و تمامی ورزشکاران کاملاً‌ تکنیکی و فنی ظاهر شدند اما قوانین و مقررات وضع شده جدید در این رشته کمی کار را سخت کرد زیرا که با یک باخت از دور مسابقات حذف می شدیم و رقابت‌ها به صورت یک امتیازی برگزار می شد و کسانی که صاحب مدال شدند هیچ باختی را در رقابت‌ها تجربه نکردند.

ورزشکار تیم ملی سامبو در رابطه با داوری‌ها در مسابقات تصریح کرد: متاسفانه قضاوت ما ناعادلانه بود و ما لایق قهرمانی سامبو بودیم آخرین بازی من در مقابل ورزشکار کره‌ای بود که دریک اخطار وی به قهرمانی رسید همچنین فدراسیون جهانی کره نیز حضور داشت و این موضوع سبب پیروزی کره‌ای ها شد.

احسان کریمیان در خصوص برگزاری مسابقات در شن خاطر نشان کرد: رقابت روی شن بسیار سخت و نفس گیر بود دائماً زیر پا خالی می شود و باید تعادل را کاملاً حفظ می کردیم همچنین شرایط آب و هوایی نیز کار را دشوارتر کرده زیرا که بسیار هوا گرم و شرجی بود و روی تشک راحت تر می توان کارکرد اما خوشبختانه با حمایت‌های مربی، خانواده و فدراسیون مدال آور بودم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رقابت ، جدال ، قضاوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.