مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی تایلند، در استادیوم اصلی پوکت با حضور سران این کشور و شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا و برخی مسئولان و نمایندگان کشورهای آسیایی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اگر چه رقابت‌های برخی رشته‌ها همچون جوجیتسو،سامبو و اسکواش دو روز قبل از مراسم افتتاحیه آغاز شده است اما عصر امروز جمعه 23 آبان ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های ساحلی، رسما این رقابت‌ها آغاز شد تا شاهد برگزاری این  بازی‌های با حضور نمایندگان ورزشی بیش از 40 کشور آسیایی تا چهارم آذر ماه باشیم.

از نکات قابل توجه این بود که میزبان با استفاده از پهباد و بعد از پرواز آن بر روی استادیوم اصلی از بالای سر تماشگران نیز گذشت و به جایگاه مخصوص مشعل بازیها رسیده و اقدام به روشن نمودن مشعل کرد که مورد توجه تماشاگران حاضر در افتتاحیه قرار گرفت.

بدین ترتیب چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و نمایندگان کشورمان که تا کنون موفق به کسب 7 مدال نقره و برنز شده اند فردا به مصاف رقبای خود می روند.

کاروان ورزش ایران در این بازیها در 18 رشته بدنسازی،موی تای،اسکواش،کوراش،کبدی،فوتبال ساحلی،سپک تاکرا،والیبال ساحلی،صخره نوردی،واترپلو،کشتی ساحلی،دوومیدانی،سامبو،جوجیتسو،سه گانه،دوگانه،فوتوالی و اسکیت حضور دارد.







فوتوالی‌ها از سد کره گذشتند

تیم ملی فوتوالی کشورمان که با ترکیب حامد شاداب و مجید سلیمانی به میدان رفت موفق گردید 2 بر صفر تیم ملی کره جنوبی را شکست دهد.

تیم ملی کشورمان در ست اول 18 بر 13 و در ست دوم با نتیجه مقتدرانه 18 بر 5 پیروز از میدان خارج شد تا در نهایت با نتیجه 2 بر صفر برنده این مسابقه باشد.

تیم ملی فوتوالی کشورمان در ادامه رقابت‌ها امروز با ویتنام ساعت 14 بوقت محلی  و تایلند ساعت 16 به وقت محلی مسابقه خواهد داشت.



دو نماینده اسکواش ایران به مصاف رقبای خود رفتند

نوید ملک زاده نماینده اسکواش کشورمان عصر روز گذشته در نخستین دیدار حریف قطری خود را 2 بر 1 شکست داد ولی دور دوم در مسابقه با نماینده هند 2 بر 0 شکست خورد.

همچنین در ادامه فرزاد شکوهی دیگر نماینده کشورمان مقابل حریف پاکستانی خود تن به شکست داد.

رقابت‌های اسکواش بازی‌های ساحلی به دلیل بارش شدید باران با یک روز تاخیر برگزار گردید.

کاروان ورزشی کشورمان تاکنون موفق به کسب 7مدال در دو رشته جوجیتسو و سامبو شده است.



فوتوالی ها با شکست ویتنام به جمع چهار تیم برتر راه یافتند
     
 در ادامه رقابتهای فوتوالی بازیهای آسیایی ساحلی تیم ملی کشورمان بعد از شکست کره جنوبی در دور نخست، در بازی دوم خود موفق شد تیم ویتنام را شکست داده و به جمع چهار تیم برتر این رقابتها راه یابد.

تیم ملی فوتوالی ایران با ترکیب حامد شاداب و مجید سلیمانی در "ست" اول 18 بر 9 و در "ست" دوم 18 بر 11 موفق شد تیم ملی ویتنام را شکست داده تا در نهایت ضمن پیروزی 2بر صفر برابر رقیب خود به جمع چهار تیم برتر این رقابتها راه یابد.

تیم ملی فوتوالی کشورمان در ادامه می بایست  ساعت 16عصر امروز به وقت محلی به مصاف تایلند برود.

"شیخ احمد" مدال های جوجیتسو را اهدا کرد
     
 شیخ احمد الفهد الصباح رئیس OCA با سفر به پوکت محل برگزاری بازی های آسیایی ساحلی در مراسم اهدای مدال های وزن منهای 90 کیلوگرم رشته جوجیتسو شرکت کرد.

شیخ احمد بعد از مراسم اهدای مدال، رضایت خود را از نحوه ی میزبانی تایلند ابراز کرد و گفت:" میزبانی تایلند در بازی های ساحلی رضایت بخش است. تایلندی ها اطلاع رسانی خوبی برای بازی ها انجام داده و آماده سازی بازی ها نیز به حد استاندارد نزدیک بوده است."
مراسم افتتاحیه بازی ها عصر امروز در استادیوم سافان هین برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار