سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بدمینتون فضای باز:

رقابت‌های جام محرم از امشب آغاز می‌شود

مسئول بدمینتون فضای باز گفت: مسابقات جام محرم بدمینتون فضای باز هر ساله از سوی من انجام می‌گیرد، این رقابت‌ها از امشب آغاز خواهد شد.

امید علی هاشم پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص مسابقات جام محرم بدمینتون در فضای باز اظهار داشت: رقابت‌های بدمینتون جام محرم 9 دوره در 9سال پی در پی برگزار شده است که بنیان‌گذار این جام خود من هستم و این رقابت‌ها هر ساله در جام محرم برگزار می‌گردد که این دوره از مسابقات در دو بخش یک نفره و دو نفره در 2 رده BوA انجام می‌شود و عموم ورزشکارانی که در تیم ملی و یا بازیکن تیم‌های معمولی هستند می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

وی در مورد زمان برگزاری مسابقات بدمینتون فضای باز تصریح کرد: این رقابت‌ها از امشب بیست و ششم آبان ماه از ساعت 6تا10 شب در زمین‌های اختصاصی فضای باز بدمینتون تهران برگزار می‌شود که تا جمعه ادامه خواهد داشت.

هاشم پور در خاتمه در خصوص فینال مسابقات جام محرم افزود: فینال این رقابت طی مراسمی خاص با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان و قهرمانان در سایر رشته‌های ورزشی چون وزنه برداری، فوتبال همچنین میهمانانی از شهرداری و صدا و سیما را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: بدمینتون ، فضای باز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.