سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیترهم در ابوظبی به فرمول‌یک برمی‌گردد

با وجود اینکه تیم کیترهم در اختیار مأموران بانک است و برنامه کمک مردمی این تیم هم با شکست مواجه شد، اما گفته می‌شود احتمال حضور کیترهم در گرندپری ابوظبی ۹۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران "فینبار اوکانل" در مصاحبه با رویترز گفت با اینکه کیترهم در دو مسابقه گذشته حضور نداشت، اما در ابوظبی باز هم به هیاهوی گذشته باز می گردد.

او گفت: ۹۰ درصد اطمینان دارم که در ابوظبی خواهیم بود. اگر اتفاقی رخ ندهد، اعلام می کنیم که به ابوظبی می رویم.
وی افزود:در روزهای گذشته کسانی پیدا شدند که می خواهند تیم را بخرند. آنها کسانی هستند که پیگیر این داستان‌اند و به فرمول‌یک علاقه دارند. اگر کسی از میان آنها پیدا شود که تیم را بخرد، همه دنیا می گویند که تصمیم درستی بوده است.

کیترهم با کمک مردمی در نظر داشت ۲٫۳ میلیون پوند بدست آورد تا با خیالی آسوده تر در ابوظبی حضور داشته باشد.
 اما فینبار اوکانل عنوان کرد با این وجود باز هم کیترهم را در ابوظبی می بینیم.

در نتیجه این تصمیم حضور داشتن کیترهم در ابوظبی از لحاظ لوجستیک با مشکلاتی هم رو به رو خواهد شد. هنوز مشخص نیست کدام رانندگان برای این تیم رانندگی می کنند. مارکوس اریکسن در هفته گذشته تمامی وابستگی خود با کیترهم را به اتمام رساند. او در روزهای گذشته با سائوبر برای فصل آینده قرارداد امضاء کرده بود.

اوکانل  افزود: ما برای خود هدفی در نظر گرفتیم که ارزش سعی کردن دارد. در یک هفته طرفداران چیزی که امکان نداشت را ممکن می کنند. برای سر پا نگداشتن تیم می دانستیم باید این کار را انجام بدهیم. باید نشان می دادیم که کیترهم هنوز هم یک تیم مسابقه ای است و باید خریداران را برای خرید تیم تحریک می کردیم. به همین دلیل از تمامی طرفداران کیترهم تشکر می کنیم و نمی دانم باید به چه زبانی از آنها ممنون باشیم.

وی تاکید کرد:دیگر با رفتن به ابوظبی می خواهیم نشان بدهیم این انسان ها چقدر مثبت اندیش و کارکن هستند. به همین دلیل امیدواریم بتوانیم آینده تیم را گارانتی کنیم. در روزهای اخیر خریداران زیادی تمایل به خرید تیم داشتند. تیم با حضور داشتن در ابوظبی خودش را ثابت می کند و این را نشان می دهد که حق حضور در رقابت های سال آینده را دارد.

اوکانل ادامه داد:در میان انسان هایی که در تیم کار می کنند، روحیه بسیار بالایی وجود دارد. امیدوارم در این شرایط بتوانیم وضعیت اقتصادی خودمان را کنترل کنیم. یک بار دیگر می خواهم بگویم به خاطر طرفداران است که ما می توانیم به ابوظبی برویم. این افتخار در تاریخ فرمول یک وجود خواهد داشت و ما از این بابت بسیار خوشحالیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کیترهم ، فرمول یک ، ابوظبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.