به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ، ابوالحسنی افزود: فعالیتهای ترويجي كه با استفاده از رسانه هايی مانند راديو و تلويزيون انجام می شود به افزایش دانش كشاورزان و به روز كردن اطلاعات آنها برای بهره گيري درست از نهاده ها دربخش كشاورزي و توليد محصول سالم کمک می کند.
وي که به منظور بررسی وضعیت تولید و پخش برنامه های ترویجی در بخش رسانه ها به کرمانشاه سفر کرده بود تصریح کرد: برای اینکه پيام به صورت كيفي، خوب و هدفمند بتواند از طریق رسانه های جمعی دهها هزار يا ميليونها مخاطب را جذب كند باید منبع پیام مورد اعتماد بوده و نكاتي به دانش فني، آگاهي، اطلاعات مديريتی و .... مخاطب اضافه کند.
وی از جمله دیگر فعاليت هاي رسانه ای وزارت جهادکشاورزی را ایجاد تلتكس جهت اطلاع رساني به بخش كشاورزي برشمرده و ابراز اميدواری کرد كه اين برنامه ها به ارتقای سطح علمي كشاورزان کمک کند.
انتهای پیام /ش