مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت : آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان در نیمه نخست امسال یک میلیون و 464 هزار و 775 نفرساعت آموزش به متقاضیان ارائه کردند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،داود ناصری امید افزود : در استان کرمانشاه 250 آموزشگاه فعال هستند که از این تعداد 140 آموزشگاه در حوزه بانوان، 41 آموزشگاه در حوزه برادران و 69 آموزشگاه به صورت دومنظوره فعالیت آموزشی دارند .

وی بیان داشت : از این میزان آموزش ارائه شده یک میلیون و 281 هزار و 132 نفرساعت در بخش خواهران و 183 هزار و 643 نفر ساعت در بخش برادران در قالب 119 حرفه آموزشی بوده است .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ادامه داد : این آموزشها در بخشهای خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی در رشته های مختلف نظیر امورمالی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، عمران، صنایع دستی و ... به متقاضیان ارائه شده است .

ناصری امید گفت : آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد به عنوان بازوان توانمند بخش مهارتی در کنار مراکز ثابت دولتی میزان قابل توجهی از حرفه آموزی و ارتقای مهارت در سطح جامعه را بر عهده دارند


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.