سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجفی: وضعیت مربیان خارجی و داخلی زمین تا آسمان فرق دارد

مربی سابق تیم ملی تپانچه گفت: مربیان داخلی با توجه به کمبود امکانات بهترین نتایج را کسب کردند و با این بلاتکلیفی نباید انتظار داشت که تیم ملی تپانچه در مسابقات مقام کسب کند.

احمد نجفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعیت تیم ملی و انتخاب مربیان خارجی از سوی فدراسیون افزود: در حال حاضر فعالیت تیم تپانچه حدود 2ماه تعطیل است و وضعیت مربیان هم مشخص نیست و این مسأله بیشترین ضربه را به تیم وارد می‌کند.

وی ادامه داد: ما اصلا در جریان انتخاب مربیان خارجی نبودیم و از سوی رسانه‌ها از این موضوع مطلع شدیم و در این زمینه با ما هیچ صحبتی نشده است.

نجفی افزود: تیم تفنگ هم اکنون در اردو به سر می‌برد و برای مسابقات آماده می‌شود در حالیکه تیم تپانچه به خاطر این سیاست، بلاتکلیف است و تا زمان برگزاری انتخابات وضعیت به همین شکل خواهد بود.

مربی سابق تیم تپانچه عنوان کرد: فدراسیون حدود یک سال است که به دنبال جذب مربی خارجی است در دوره‌های قبل هم از مربیان خارجی استفاده می‌شد ولی نتایجی که ما کسب کردیم کمتر از آن‌ها نبود.

نجفی ادامه داد: اگر عملکرد مربیان داخلی را با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند را بسنجیم بهترین نتایج را در مسابقات گرفتند.

وی تصریح کرد: با این شرایط پیش آمده و تعطیلی اردوها نباید انتظار داشت که تیم ملی در مسابقات مقام کسب کند.

وی در خصوص امکانات و تجهیزات تیراندازی گفت: متاسفانه بین مربیان خارجی و داخلی، تبعیض بسیاری هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ در اختیار داشتن تجهیزات وجود دارد در حالیکه مربیان داخلی عملکرد موفق‌تری داشتند.

نجفی در خصوص وضعیت تیم تپانچه گفت: متاسفانه در این زمینه هم بین رشته‌های تیراندازی فاصله بسیاری است امکاناتی که تیم تفنگ در اختیار دارد هیچ گاه نتیجه تپانچه از آن برخوردار نبود در حالیکه این دو رشته را نباید از هم جدا کرد و برای حضور موفق در مسابقات تجهیزات باید در یک سطح برابر باشد.

وی اظهار داشت: قبل از مسابقات آسیایی اینچئون 5 مسابقه تدارکاتی برگزار شد که تیم تفنگ با نفرات کامل شرکت کرده ولی تیم تپانچه یک اعزام دو نفره داشته است با این حال نباید انتظار داشت که تپانچه نتایج بهتر از این کسب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الان منتظر برگزاری انتخابات فدراسیون هستیم تا تکلیف مربیان تیم ملی مشخص شود و تا قبل از شروع مسابقات اردوها برای آماده سازی برگزار شود.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.