خدا بنده‌لو: کمیته ملی المپیک اجازه حضور یک مربی خانم را به فدراسیون تیراندازی داد

مربی تیم ملی تپانچه بانوان در خصوص حضور داشتن در کنار تیم ملی در بازی آسیایی گفت: در روزهای پایانی اعزام اسم من را از لیست خارج کردند و گفتند کمیته ملی المپیک اجازه حضور یک خانم را به ما داده است.

خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عملکرد تیراندازان در بازیهای اینچئون و کل بد نبود و همانطور که انتظار می‌رفت نتیجه گرفتند.

وی بیان کرد: تیراندازانمان در بخش تپانچه خفیف در یک سال گذشته تمرینی نداشتند تقریبا خوب کار کردند و تیم تفنگ با توجه به این که قبل از مسابقات آسیایی سه چهار مسابقه بین‌المللی شرکت کردند نتیجه‌ای که گرفتند قبل پیش‌بینی بود.

خدابنده ادامه داد: تیم تپانچه هیچ نوع تمرین بین‌الملل در قسمت خفیف از مهر پارسال که مسابقا در ایران نداشته است و در کل تمریناتشان در یک سال به دوازده جلسه نرسید.

وی ادامه داد: تیم ملی تپانچه به مسابقای که سهمیه المپیک توزیع می‌َشد نرفتند و تنها در مسابقات جهانی اسپانیا یک نفر خانم و یک نفر آقا اعزام شدند و بعد از مسابقات مونیخ تیراندازان نتوانستند در مسابقاتی که قدرتهای جهان و آسیا حضور دارند شرکت کنند.

مربی تیم ملی تپانچه اظهار کرد: امکانات تیم تپانچه یک دهم تفنگ نیست و دلیل توجه فدراسیون به تفنگ هنوز برای ما مشخص نیست شاید مربی خارجی‌ای تیم تفنگ دارد به روی فدراسیون فشار بیاورد و آنها موظف به پاسخگویی انتظارات وی باشند.

وی در خصوص حضور نداشتن در کنار تیم ملی تپانچه بانوان در اینچئون گفت: اسم من لیست برای اینچئون وارد شده بود اما روزهای آخر فدراسیون گفت که 6مربی بیشتر نمی‌توانیم ببریم و کمیته ملی المپیک تنها اجازه همراهی یک خانم را به ما داده است که از بین من و خانم هاشمی وی را فرستادند و اسم من را از لیست خط زدند.

وی افزود: این اولین بار نیست که اسم من از لیست خط می‌خورد، یکبار دیگر هم برای مسابقات دانشجویی 4مربی بودیم 3آقا و من که در آخر اسم من از لیست خط خورد اما نمی‌دانم ادعای فدراسیون در خصوص اینکه تنها یک خانم اجازه دارند به اینچئون ببرند تا چقدر صحت دارد.

خدابنده لو تصریح کرد: از تیراندازانمان در بخش تپانچه انتظار بیشتری داشتیم آنها در تمرینات رکورد بهتری می‌زدند و به مدال‌اوری الهام هریجانی امید داشتیم اما او هم تا دو، سه روز قبل از مسابقات سلاح نداشت و برای او کرایه کردیم.

وی ادامه داد: اردو تدارکاتی خیلی مهم است که دیدیم نجمه خدمتی هم که قبل از بازی‌های آسیایی چهار مسابقه بین المللی شرکت کرد توانست مدال هم بیاورد اما تپانچه به دلیل اینکه میدان‌های بزرگ کم دیده بود از لحاظ روحی کم آوردند و نتوانستند فشار بازی‌ها را تحمل کنند.

خدابنده‌لو در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همانقدر که فدراسیون تیراندازی به تیم تفنگ توجه و رسیدگی دارد به تپانچه هم داشته باشد. چرا که پتانسیل تیراندازان ما خیلی بیشتر از تفنگ است و می‌توانیم با در اختیار داشتن امکانات به موفقیت‌های زیادی برسیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار