سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

رشد چشمگیر حمل و نقل ریلی بنادر خوزستان به میزان 92 درصد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اهمیت حمل و نقل ریلی در کشور و ضرورت مدیریت زنجیره ی تأمین با بهره گیری از ظرفیت ریلی، از رشد 92درصدی تناژ حمل ریلی به میزان 871هزار و668 تن در هفت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ سعداله عبداللهی در تشریح عملکرد بنادر خوزستان طی هفت ماه گذشته در زمینه حمل و نقل ریلی کالا در بنادر استان، گفت : طی این مدت تعداد 16 هزار و 448 دستگاه واگن انواع کالا را از مجتمع بندری امام خمینی(ره)  به سایر نقاط کشور حمل نموده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی 88 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: غلات، کود شیمیایی، مواد معدنی و نهاده های کشاورزی را از جمله کالاهای عمده برشمرد که طی این مدت در بنادر خوزستان تخلیه شده و برای کاهش بار ترافیک جاده ای بخشی از این محمولات از طریق ریل به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند.

عبداللهی با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط مدیران دریایی و ریلی کشور برای ارتقاء ظرفیت و بهره وری حمل و نقل ریلی، خاطر نشان کرد: کاهش بار ترافیک جاده ای و در نتیجه کاهش آمار تلفات انسانی و عوارض زیست محیطی و افزایش ایمنی جاده ها و سلامت و ایمنی کالا از جمله اهم مواردی است که با نشست های کارشناسی و تصمیمات اتخاذ شده در سطوح کلان مدیریتی کشور مقدور شده است.
انتهاي پيام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.