مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآبادشهرستان بهشهر از رشد ۳۱ درصدی حمل و نقل ریلی کالا از طریق بندر امیرآباد بهشهر خبر داد و گفت :پارسال، 2 هزار و 366 واگن وارد بندر امیرآباد شد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛ به نقل ازروابط عمومی بندر امیرآباد بهشهر ،خدمتگزارافزود:پارسال با رشد سه درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر امیرآباد و نکا در مقایسه با  سال قبل از آن حجم تخلیه و بارگیری در این بنادر به 3 میلیون و 625 هزار تن رسیده است.
وی تصریح کرد: پارسال، 823 فروند شناور در بنادر امیرآباد و نکا پهلو گرفت که در مقایسه با  سال 92 چهار درصد رشد داشته است.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر گفت: در این مدت سه میلیون و 486 هزار و 41 تن انواع کالای تجاری در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شد که از رشد دو درصدی نسبت به سال 92 برخوردار بوده است.
خدمتگزار افزود: از مجموع میزان تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بندر امیرآباد، یک‌ میلیون و 714 هزار و 75 تن کالا مربوط به تخلیه بوده که از رشد 52 درصدی نسبت به سال 92 برخوردار بوده و یک میلیون و 771 هزار و 966 تن کالا نیز در این مدت از بندر امیرآباد بارگیری شده است.
وی به بهره‌گیری بندر امیرآباد از حمل و نقل چندوجهی به عنوان یکی از مزیت‌های این بندر اشاره وتصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود، 169 هزار و 901 دستگاه کامیون در بندر امیرآباد تردد داشتند که 3 میلیون و 377 هزار و 92 تن کالا را به اقصی نقاط کشور جابه‌جا کردند.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآبادشهرستان بهشهر به رشد 31 درصدی حمل ریلی بندر امیرآباد درپارسال اشاره کرد و گفت: در این مدت، دو هزار و 366 واگن با رشد 27 درصدی در مقایسه با سال 92، به بندر امیرآباد وارد شده و میزان 126 هزار و 148 تن انواع کالا را با رشد 31 درصدی جابه‌جا کردند.خدمتگزار با اشاره به رشد 30 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی در بندر نکا پارسال در مقایسه با  سال قبل از آن، افزود: پارسال 139 هزار و 39 تن انواع کالای نفتی در بندر نکا به عنوان تنها پایانه نفتی شمال کشور تخلیه و بارگیری شد. وی در پایان گفت: سال گذشته، 40 فروند انواع شناور با رشد 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 92، در این بندر پهلوگیری کردند.
 
انتهای پیام /ب
 

برچسب ها: ریلی ، رشد ، امیراباد ، ویژه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.