سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

ساخت کمربندی دورود با 320 میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه غرب و مرکز شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل جاده‌ای کشورگفت: کمربندی دورود با 320 میلیارد ریال اعتبار اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ محمدرضا کدخدازاده در مراسم آغاز عملیات تملک اراضی کمربندی شهر دورود گفت: محور داران به دورود یکی از محورهای مهم کشور است که چند منطقه صنعتی و تجاری را به بنادر بزرگ کشور متصل می‌کند.

وي یادآور شد: در اولویت بعدی بحث کنارگذرها و کمربندی‌های شهرهای در طول مسیر در اولویت قرار داشت که علاوه بر کوتاه کردن طول مسیر سفر، ایمنی و کاهش ترافیک را برای مردم شهرها به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه مقدمات آغاز عملیات اجرایی کمربندی دورود در حال انجام است، گفت: پس از انجام کار تملک اراضی و ارزیابی پروژه، عملیات اجرایی با انتخاب پیمانکار آغاز می‌شود.

كدخدازاده افزود: اعتبارات لازم از طرف استان ابلاغ شده است تا بتوانیم کار تملک را انجام داده و در پی آن روند اجرایی پروژه آغاز شود.

کدخدایی خاطرنشان کرد: طول محور کمربندی دورود 12 کیلومتر است که در ابتدا و انتهای آن دو دستگاه تقاطع غیر هم‌سطح دیده شده و مقرر شده تا کار به صورت فاز به فاز انجام شود.


 انتهای پیام/ب

برچسب ها: کمربندی ، دورود ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.