سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعود امینی تیرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تجربه کار با "پرستویی" بی‌نظیر بود/ آثاری از جنس هنر و تجربه در دراز مدت تاثیر خود را می‌گذارد

کارگردان "بیداری برای سه روز" گفت: تجربه کار با "پرویز پرستویی" بی‌نظیر است ولی این تجربه خاص‌تر بود چون این فیلم شبیه یک فیلم معمولی نبود.

مسعود امینی تیرانی کارگردان فیلم "بیداری برای سه روز" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثیر فیلم‌های حوزه هنر و تجربه در سینما گفت: نمی‌شود هدف‌گذاری کرد که کدام فیلم چه تاثیر مشخصی را در سینما می‌گذارد و قاعدتا هر چقدر تجربیات زبانی بیشتری در فضای سینمای کشور رخ دهد می‌توان گفت که قوت و غنای زبان بیشتر شده است.
 
وی در خصوص رشد و پیشرفت سینما توسط آثار حوزه هنر و تجربه گفت: برای آنکه هر زبانی رشد پیدا کند نیاز به واژه جدید نیاز به بروز شدن و نیاز به ساخت ترکیبات جدید دارد در زبان سینما هم به همین شکل است و اگر قرار باشد تنها یک فرم مشخص و کلاسیک تنها ساخته شود قوت در غنای زبان نیز کم می‌شود.  
 
امینی تصریح کرد: قاعدتا این دسته از تجربیاتی که در این اکران‌ها اتفاق می‌افتد باعث می‌شود تجربیات جدید پیش آید و ممکن است بازتاب‌های لحظه‌ای نداشته باشد ولی در دراز مدت تاثیر خود را می‌گذارد.
 
این کارگردان اظهار داشت: تجربه کار با پرویز پرستویی بی‌نظیر است ولی این تجربه، تجربه خاص‌تری بود چون این فیلم شبیه به یک فیلم معمول نبود.  
 
وی اظهار داشت: فضایی که ما در آن کار کردیم یک فضای عجیبی بود.  
 
امینی خاطر نشان کرد: احتمالا ایده دیگر در ذهن دارم که کامل شده و یا تغییر یافته این ایده است.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.