سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیزش مردمی علیه طالبان در شمال "افغانستان"/ والی انتصابی شبه نظامیان کشته شد

فرمانده پلیس ولایت جوزجان در شمال افغانستان از کشته‌شدن والی انتصابی شبه نظامیان طالبان خبر داد و گفت: در پی درگیری مردم محلی با شبه نظامیان طالبان ۵ شبه نظامی کشته شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  "فقیر محمد جوزجانی" فرمانده پلیس ولایت جوزجان در شمال افغانستان امروز به خبرنگاران گفت: در نتیجه درگیری میان مردم محلی و شبه نظامیان طالبان شش شبه نظامیان طالبان از جمله والی انتصابی این گروه کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
 
وی افزود: این افراد شب گذشته زمانی که به مواضع نیروهای امنیتی حمله کردند با واکنش تند و به موقع مردم محلی مواجه شده و به قتل رسیدند.
 
جوزجانی تأکید کرد: درگیری میان مردم محلی و شبه نظامیان طالبان شش ساعت ادامه یافت که در نتیجه این درگیری 3 نفر از مردم محلی نیز زخمی شدند.
 
«ذبیح الله مجاهد» که خود را سخنگوی طالبان معرفی می‌کند در تماس با رسانه‎ها، کشته شدن این افراد را تأیید نمود و افزود: در این درگیری 3 نفر از مردم محلی کشته شدند.
 
ولایت جوزجان یکی از ولایت‎های شمالی افغانستان است که از امنیت نسبتاً خوبی طی سال‌های گذشته برخوردار بود اما در این اواخر شبه نظامیان طالبان در برخی مناطق این ولایت حضور دارند.
 
روز گذشته نیز یکی از والیان انتصابی شبه نظامیان طالبان به همراه 13 نفر از همراهان خود در نتیجه عملیات پاکسازی ارتش افغانستان در ولایت «قندوز» یکی دیگر از ولایت‎های شمالی افغانستان کشته شد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.