سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گواردیولا: هرگز دوباره سرمربی بارسا نخواهم شد

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد هرگز درباره سرمربی بارسا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید قصد دارد در آینده در شهر بارسلونا زندگی کند اما هیچ گاه دوباره هدایت این تیم را برعهده نخواه گرفت.

این مربی 43 ساله از سال 2008 تا 2012 به مدت 4 سال هدایت آبی اناری‌ها را بر عهده گرفت و در این مدت توانست با این تیم 14 جام از جمله 3 قهرمانی در لالیگا و 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

پس از بارسلونا گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت و در مصاحبه‌هایش در آن زمان به بازگشتش به نیوکمپ اشاره می‌کرد، اما حالا این مربی باتجربه می‌گوید نمی‌خواهد دوباره سرمربیگری بارسا را تجربه کند.

وی در این خصوص گفت: در گل هیچ‌گاه دوباره به بارسا باز نخواهم‌گشت من فکر می‌کنم در زندگی چرخه‌هایی وجود دارد و چرخه‌ من در بارسا به پایان رسیده است.

گواردیولا در ادامه افزود: همسر من در بارسلون کار می‌کند و مطمئنا برای زندگی به این شهر باز خواهم گشت اما دقیقا نمی‌دانم این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد.

این مربی 43 ساله در خصوص سرمربی فعلی بارسلونا گفت: من مطمئن هستم انریکه در بارسا به موفقیت‌هایی دست خواهد یافت. موقعیت در زندگی به زمان نیاز دارد انریکه هم در آینده می‌تواند با این تیم به عناوین متعددی دست یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.